Pampers, vodeći brend P&G i Lilly udružili snage kako bi poboljšali uslove za mame i bebe u porodilištima
P&G brend Pampers i Lilly su po treći put udružili snage kako bi poboljšali uslove u još tri porodilišta u Srbiji, uz logističku podršku Fondacije Ana i Vlade Divac
Tokom tri godine Pampers i Lilly kampanje sa svrhom pomoći srpskim porodilištima, za svako Pampers pakovanje kupljeno u Lilly prodavnicama uplaćena je donacija srpskim porodilištima. Na ovaj način obezbeđeni su bolji uslovi za majke i njihove bebe u ukupno 9 srpskih porodilišta - u Beogradu (Narodni front, Višegradska i Dragiša Mišović), Kragujevcu, Užicu, Gornjem Milanovcu, Prokuplju, Vranju i Pirotu.
U skladu sa opredeljenjem kompanije P&G da bude "sila za rast i snaga za dobro", Pampers i Lilly su pojačali podršku lokalnim porodilištima, stavljajući kao prioritet obezbeđivanje nove i dodatne opreme za više od 60.000 mama i beba u 7 gradova u Srbiji.
U zavisnosti od potrebe svake porodilje, obezbeđena oprema je varirala od dnevno potrebne opreme i nameštaja do specifičnih bolničkih uređaja za mame i bebe. Ove godine svako od tri porodilišta iz Beograda, Pirota i Vranja dobilo je po dva fetalna monitora koji prate otkucaje srca beba tokom porođaja.
-Nema veće sreće od dolaska bebe na ovaj svet. Na godišnjem nivou, u Srbiji imamo oko 65.000 novorođenčadi. Više od 95% mama obavlja porođaj u nekom od državnih porodilišta. Ali, porodilištima u Srbiji nedostaje neka osnovna oprema za bebe i zato je P&G-ov brend Pampers udružio snage sa Lilly-jem kako bi kreirali CSR platformu kroz koju nastavljamo našu posvećenost da zajedno učinimo svet beba boljim mestom - rekao je Razvan Resmerita, direktor komunikacija kompanije Procter & Gamble.
Svako Pampers pakovanje kupljeno u Lilly prodavnicama tokom ove inicijative označavalo je jedan srećniji početak. Pampers će nastaviti sa CSR kampanjama za srpska porodilišta kako bi uticali na živote i poboljšali uslove za svaku mamu i njenu bebu.
(Telegraf.rs/PR)