Društvene mreže oduševljene Lidlovim projektom "Hoćeš da menjamo mesta?"
Kompanija Lidl, poznata po identifikaciji i rešavanju društvenih problema, još jednom je oduševila građane Srbije
Svojom novom kampanjom "Hoćeš da menjamo mesta?", kroz seriju edukativnih videa na društvenim mrežama, Lidl šalje snažnu poruku javnosti i poziva na savesnije ponašanje prema osobama sa invaliditetom.
Kako i sami komuniciraju na svom Instagram i Fejsbuk profilu gde su snimci inicijalno objavljeni, i ovaj diskontni lanac, kao i mnoge druge kompanije, susreće se sa problemom bahatog parkiranja, odnosno, tužnom činjenicom da se na parking mesta rezervisana za osobe sa invaliditetom, vrlo često parkiraju nesavesni vozači pod izgovorom da im treba "samo pet minuta".
Lidl je zajedno sa partnerom, Nacionalnom organizacijom osoba sa invaliditetom Srbije (NOOIS), rešio da stane na put bahatim vozačima. Putem bilborda na prodavnicama i serije edukativnih videa sa ambasadorima, Lidl želi da skrene pažnju javnosti na značaj parking mesta za osobe sa invaliditetom, dok će u nameri da nesavesnim vozačima stavi do znanja da su parkirali na nedozvoljeno parking mesto ispred Lidl prodavnica koje je nekom drugom neuporedivo više potrebno, rešio da na jasan način to i iskomunicira.
Naime, neobazrive i nepropisno parkirane vozače, po završetku kupovine, dočekaće neprijatno iskustvo u vidu obaveštenja i poruke: Hoćeš da menjamo mesta? Pomeri se s mesta! Hengeri na retrovizorima vozila na Lidl parkinzima, kao i postavljeni flajeri za brisačima sa ovim porukama ukazuju na "grešku" i edukuju vozače o potrebama osoba sa invaliditetom, kao i značaju parking mesta na kojima su oni nepropisno parkirani.
Kao učesnici u projektu, u videima se pojavljuju osobe koje iz ličnog iskustva mogu da posvedoče nemaru, neosvešćenosti i nerazumevanju najvećeg dela javnosti koji osobe sa invaliditetom dovode u znatno neprijatniju poziciju.
(Telegraf.rs/PR)