Rezervisali kuću u Grčkoj, pa shvatili da ona ne postoji: Prevara preko sajta za pretragu smeštaja
Kako Zoran kaže, očekuju da će im preko aplikacije pomoći da ostvare svoja prava
Pored Slađana J, koga su turisti dobro zapamtili u poslednje dve godine, usled prevare u kojoj su ostali i bez para i bez letovanja, pojavio se još jedan prevarant koji na prepreden način vara turiste iz Srbije.
Iako se za servise za rezervaciju smeštaja tvrdi da su legalni i da je gotovo nemoguće varati preko njih, nekoliko državljana Srbije, postalo je navodno meta prevare ugostitelja koji iznajmljuje smeštaj u Grčkoj.
Naime, prema rečima Zorana Jokića iz Beograda, sa kumovima i prijateljima, njih ukupno tri porodice, tradicionalno su se uputili ka Grčkoj, gde letuju godinama. Kako ih ima dosta, uvek gledaju da iznajme kuću, što su uradili na vreme, još proletos.
- Uredno smo rezervisali smeštaj preko aplikacije za rezervaciju smeštaja, kao što smo to radili i prethodnih godina. Bili smo pet dana u jednom mestu, sve je bilo u redu, onako kako je i pisalo u ponudi. Veče pre nego što je trebalo da krenemo u drugo mesto stigla nam je poruka od vlasnika kuće da mora da otkaže smeštaj jer je kuća poplavljena i ne može tako brzo da sanira kvar - rekao je Zoran, dodavši da su bili, malo je reći, neprijatno iznenađeni.
- Obratili smo se nadležnima preko aplikacije, našli su nam zamenu za taj smeštaj, ali kad smo sutradan došli tamo, nismo mogli da prihvatimo, jer su uslovi za boravak bili užasni. Potražili smo kuću koju smo prethodno rezervisali u nadi da je kvar saniran i da ćemo se možda dogovoriti s vlasnikom, ali je šok tek usledio kad smo shvatili da ta kuća ne postoji i da smo prevareni - kaže Zoran u razgovoru za portal "Alo".
Kako je rekao, znaju kako sistem za rezervaciju smeštaja funkcionište, jer su se prethodno dobro raspitali.
- Istina je da smo se dobro raspitali kako funkcioniše sistem, pa smo se opet obratili nadležnima preko aplikacije i oni su nam tada omogućili pristojan smeštaj, a razliku u ceni su oni pokrili, tako da smo dobro prošli, ali svakako smo prošli maltretiranje.
Odmor je, uz gorak ukus prevare, završen, tri porodice su se vratile u Srbiju, a sada im preostaje borba za povratak novca od vlasnika nepostojećeg objekta.
Kako Zoran kaže, očekuju da će im preko aplikacije pomoći da ostvare svoja prava.
- Koliko god da ste oprezni, ne postoji način da se sasvim zaštitite. Zato treba deliti iskustva, čitati recenzije, potražiti ta mesta na internetu... Odmoru se svi radujemo, štedimo za to tokom cele godine i zaista nam nije potrebno da nam presedne ta radost u životu - zaključuje Zoran na kraju razgovora za portal "Alo".
(Telegraf.rs)