Kad putovanje do odredišta postane doživljaj, u svakom smislu bezbedan
Evropski broj 1 prevoznik otvara nove direktne linije prema moru, ka Splitu i Puli i pojačava postojeće
Put do Hrvatske, Budimpešte ili neke dalje evropske destinacije ume da bude baš naporan iz mnogo razloga... Bilo zbog toga što ste skučeni u neudobnom sedištu, klime koja ne radi kako treba, strepite od kvara, morate da presedate ili vam je dosadno bez interneta? Šta god da je od ovoga u pitanju, ne mora da bude tako.
Umesto da s grčom na licu pamtite svaku rupu na asfaltu, zašto da vam asocijacija na dugačak put ne budu prelepi predeli kroz koje ste prolazili dok ste udobno zavaljeni u svom sedištu slušali muziku po vašem, a ne ukusu vozača? Vaša višesatna vožnja može da izgleda tako, da ne bude skupa i još možete da otputujete kad god želite jer prepoznatljivi zeleni autobusi voze do 2.500 destinacija u 40 zemalja.
Vodeći se time da najveći broj ljudi putuje zbog odmora i posete rodbini i prijateljima, od 23. juna pored postojećih linija do Zagreba i Ljubljane, FlixBus autobusi voziće tri puta nedeljno do Zadra, Biograda, Vodica, Šibenika, Trogira i Splita. Do Karlovca, Rijeke, Opatije, Rovinja i Pule saobraćaće pet puta nedeljno. Iako studenti čine tek 8 odsto svih putnika iz Srbije, nisu zanemarene ni njihove potrebe, ali i svih drugih koji odlaze na Exit festival, pa će uskoro biti i dodatnih polazaka za Novi Sad i Budimpeštu.
Smatraju ih za Evropski broj 1 jer gotovo da nema tačke u Evropi do koje se ne može doći FlixBusom ili FlixTrainom, a imaju poslovnice i voze i po SAD-u, Brazilu, Kanadi i Turskoj.
-Jedini smo prevoznik koji ima tako raširenu mrežu autobusnih linija. Gotovo sve evropske države su povezane u tu mrežu. Na taj način je i Srbija još povezanija i dostupnija velikom broju turista i domaćih putnika - direktno ili uz presedanje, ali uz jednu kartu. Tako na primer, možete iz Beograda doći i do Amsterdama uz jedno presedanje u Beču.
Sve dostupne destinacije i polasci iz Srbije i ostatka Evrope i sveta mogu se proveriti putem web stranice, besplatne aplikacije ili na nekom od mnogobrojnih označenih prodajnih mesta u mnogobrojnim Flix shopovima, turističkim agencijama, na autobusnim stanicama, u kioscima… Uz otvaranje autobuskih linija, putnicima FlixBusa osiguraće se i dodatne pogodnosti kroz posebne promotivne aktivnosti - najavljuju iz kompanije.
FlixBus je vodeći u još jednoj stvari – u onlajn kupovini karata jer ima jednostavan i siguran način plaćanja putem besplatne mobilne aplikacije ili web stranice što je velika olakšica za 2/3 putnika, koliko pokazuje istraživanje Kantar agencije da ima onih koji se informišu o putovanjima putem interneta. Sve destinacije, polasci, cene i detalji putovanja, uključujući opciju provere reda vožnje mogu se lako pronaći onlajn. Takođe, uvek je na raspolaganju više od 20 njihovih kancelarija, kako u Beogradu, tako i širom Evrope i SAD-a iz kojih se, između ostalog, upravlja Flix mrežom linija i drugim funkcijama poput mrežnog planiranja, operativnih poslova, razvoja poslovanja, razvoja tehnologije, upravljanja kvalitetom…
Razgranata mreža i izbor destinacija nisu jedino o čemu se vodilo računa. Cene su prihvatljive za svačiji džep, a usluga ni najmanje ne trpi zbog toga. Naprotiv, obezbeđen je besplatan internet tokom celog puta, ima više prostora između sedišta i postoje utičnice pored svakog. Zbog onih 50 odsto putnika koji kod odabira autobusnog prevoznika naglašavaju sigurnost, FlixBus autobusi opremljeni su najinovativnijim sistemom za očuvanje sigurnosti onih koji se s njima voze.
Iz još jednog razloga se putovanje zelenim autobusom smatra posebno bezbednim, a to zato što prosečan FlixBus emituje 23 grama ugljen-dioksida po kilometru po osobi, što je više od šest puta manje od vožnje automobilom i skoro devet puta manje od putovanja avionom i zato je siguran izbor svakoga koji pri izboru prevoznika vodi računa o zaštiti okoline, što je svaki treći putnik.
Bilo da je ideja prevoznika da bude ekološki najprihvatljiviji, bezbedan, tačan, udoban ili povoljan, jasno je da tek ponešto od ovoga ne zadovoljava potrebe današnjih putnika. Pred konkuretskim firmama za prevoz putnika je nov zadatak.
Istraživanje Kantar agencije o navikama srpskih putnika koji koriste razne vidove javnog prevoza u poslednje 2 godine:
Godine putnika:
- 14% 18-24
- 18% 25-34
- 23% 35-44
- 26% 45-54
- 19% 55-64
Pol:
- 53% žene
- 47% muškarci
Status:
- 67% zaposleni
- 8% studenti
Učestalost putovanja: 54% putuje 2-5 puta godišnje
Glavni razlozi putovanja:
- 13% poslovni put
- 5% izlet
- 11% kratak put
- 32% odmor
- 37% poseta prijateljima
Način putovanja:
- 72% Međugradski bus
- 72% sopstvena kola
- 26% avion
- 23% deljenje prevoza
- 17% voz za duge relacije
Trošak za prevoz:
- 14% 15.000 - 22.000 (130€ - 190€)
- 12% 4.000 - 7.0000 (35€ - 60€)
- 12% 7.000 - 12.000 (60€ - 100€).
(Telegraf.rs/PR)