Zašto su dečji SOS telefoni bitni? Samo prošle godine više od 90.000 klinaca zvalo da se žali na probleme
Značaj dečjih linija se ogleda u broju poziva upućenih Centru za zaštitu odojčadi, dece i omladine Beograd koji je tokom prethodne godine premašio 90 hiljada
Povodom Svetskog dana dečjih linija i Svetskog dana telekomunikacija, Centar za zaštitu odojčadi, dece i omladine Beograd, ističe značaj dečijih linija i drugih savremenih vidova komunikacije u prevenciji i zaštiti dece i mladih od svih vidova zlostavljanja i zanemarivanja.
Prvi dečji SOS telefon je uspostavljen pre više od pola veka, da bi danas u više od 150 zemalja u svetu svako dete moglo da se javi savetodavnim dečijim linijama i da razgovara, iznese svoje osećanja i zabrinutost o određenom pitanju, ili prijavi nasilje.
Nacionalna Dečja Linija Srbije osnovana je 2005. godine i u oktobru tekuće godine obeležiće 17 godina postojanja.
Iz Zvečanske ističu da je ka njihovom servisu u toku prethodne godine upućeno blizu 90.000 poziva.
Broj telefona 116111 dostupan je 24 časa u toku cele godine, a za decu i mlade koji preferiraju komunikaciju u realnom vremenu uspostavljena je usluga „Sigurni čet“, koja je dostupan svakim danom od 18.00 do 22.00.
Centar za zaštitu odojčadi, dece i omladine Beograd se ovom prilikom zahvaljuje osnivačima, Ministarstvu za rad, zapošljavanje, boračka i socijalna pitanja, Fondaciji Princeze Katarine Karađorđević kao i Telekomu Srbija na obezbeđivanju besplatnog dolaznog poziva našem savetodavnom telefonu.
(Telegraf.rs)