Katarina je omiljena kondukterka u brzom vozu "Soko", putnici je zovu "lepa stjuardesa": Mole je za sliku

Omiljeni putnici su joj deca. Oni se najviše obraduju kada vide kondukterku

Pred crvenim vratima voza "Soko" dežura lepa Katarina - kondukterka koja svakom putniku izmami osmeh, a lepim rečima vožnju učini ugodnijom. Ona pregleda karte, usmerava putnike na pravi ulaz, odgovara na brojna pitanja, a kada Soko "poleti" 200 na sat prolazi kroz njegove hodnike i stara se da put do Novog Sada i natrag prođe baš kako treba.

"Stjuardesa", govore putnici, mole je za fotografiju, selfi, snimaju i samo komentarišu njenu lepotu - a ona se na sve to osmehne, profesionalno, ali ipak ne hladno, već od srca.

Komentari da je lepa joj ne smetaju - kaže, to joj je i posao, da bude ljubazna i da lepo izgleda. Važne su pripreme za ulazak u voz: sređivanje frizure, priprema uniforme, šminka... Rado pristaje na selfije, kad god ima vremena za to. Ako nema... zamoli putnike da sačekaju. Ali vožnja traje kratko, a putnici i nemaju osećaj da voz zaista ide 200 na sat. Na to ukazuje časovnik - od Beograda do Novog Sada stiže se za 36 minuta.

- Ja sam se našalila sa jednim putnikom: "Isto je kao u avionu, a nemate turbulencije". Poseban komentar je bio kada su me uporedili sa stjuardesama iz "Er Srbije", mislili su da su nas "ukrali", ali i Srbija voz ima lepe konduktere i kondukterke - priča Katarina.

Ona naglašava da je kondukterka, pa i putnicima to govori kada je nazovu stjuardesom. Razlog je što voz zaista ima i stjuarte i stjuardese, ali oni su ti koji nastupaju tek kada vožnja otpočne i putnicima nude posluženje.

Zadatak konduktera je da pregleda karte, upućuje na mesto, ako je potrebno, reši nesporazume sa rezervacijama, jer se neretko dešava da putnici pogreše sedište.

Takođe, problem nastaje i kada putnik pokuša da uđe bez karte - mnogi ne znaju da u Inter siti vozu Soko nema prodaje karata, već unapred mora da se kupi sa rezervecijom mesta. To je moguće na šalteru, onlajn ili na kartomatu.

- Magične reči kada se rešavaju nesporazumi su: "Molim vas, izvinite". To su reči koje gvozdena vrata otvaraju - priča Katarina.

Uz uniformu i karmin, ljubaznost i stav, svaki problem se rešava.

- Putnici nama vraćaju ljubaznost, tako da je i nama ugodno da radimo svoj posao - priča Katarina.

Kada jutarnji voz pristane u Novi Sad, Beograđani koji izlaze mešaju se sa Novosađanima koji ulaze. U žamoru se čuju utisci, a neki se čak i našale u neverici da je pred njima voz koji povezuje dva naša najveća grada brzinom od 200 na sat.

- Novosađani su super putnici, miroljubivi, oni kad vide nas oni su oduševljeni. Onda stanu, pitaju: "Kad možemo da uđemo, kad kreće, da li je ovo dobra karta?" Karta im je strašno bitna, oni svi imaju karte, tu nema polemike.

Ko je štedljiviji na komplimentima, odnosno, ko daje lepše, Beograđani ili Novosađani, upitali smo kondukterku Katarinu.

- Svi daju lepe komplimente i hvala im na tome, divni su, uživam u tome, stvarno, hvala im puno.

Omiljeni putnici su joj deca. Oni se najviše obraduju kada vide kondukterku i naravno - njihov osmeh i reči su bez zadrške, iskreni i srdačni.

- Ja imam dvoje dece i ćerka je oduševljena, ona čak ne zna lepo da kaže "kondukter" nego "konduktel" ona u vrtiću svima priča: "Moja mama je na vozu, moja mama je bila na televiziji. Stalno mi uzimaju pištaljku i to je predivno - priča Katarina.

Katarina je radila i u regio vozovima za Užice i Valjevo, međunarodnom za Barm, ali i u BG vozu. Posao se u svakom od njih pomalo razlikuje, ali iznenadila se kada je posle samo dve i po godine staža dobila ponudu sa radi na vozu "Soko". Onda su usledile pripreme i - konačno prva vožnja.

Video: 36 minuta leta kroz ravnicu: Provozali smo se brzim vozom Beograd - Novi Sad

(Telegraf.rs)