Deda Mraz telefonskim pozivom prikupio želje mališana i ispunio im želje

Mališani u SOS dečijem selu u Sremskoj Kamenici imali su razlog više da budu srećni ove godine – telefonom ih je pozvao Deda Mraz lično, znao je sva njihova imena, pohvalio ih da su bili dobri ove godine, i na kraju ispunio njihove želje

Foto: Saša Knežević

Mercator-S novogodišnji karavan je i ove godine obišao 23 grada širom Srbije, posetio više od 50 dečijih bolnica, domova za nezbrinutu decu i drugih dečijih institucija, i više od 5.000 mališana obradovao novogodišnjim paketićima.

Umesto paketića koje su im uručivali zaposleni IDEA, Roda i Mercator prodavnica ove godine su deca u SOS dečijem selu u Sremskoj Kamenici imala jedinstvenu priliku da razgovaraju sa Deda Mrazom lično. On je znao ime svakog od njih, koliko su bili dobri i šta najviše vole. Nakon razgovora sa Deda Mrazom svako dete dobilo je poklon koji je želelo, i tako je i ono postalo deo praznične čarolije koju novogodišnji karavan nosi već sedmu godinu za redom.

-Svake godine sa nestrpljenjem iščekujemo Mercator-S novogodišnji karavan, ali ove godine su prevazišli sva naša očekivanja i učinili da deca u našem dečijem selu vide svog voljenog Deda Mraza i čak razgovaraju sa njim. Ovo su trenuci koji svima nama u sistemu za rad sa socijalno ugroženom decom daju dodatnu motivaciju da pomeramo granice, jer vidimo da imamo razumevanje i podršku kompanija kao što je Mercator-S. Reakcije dece su neprocenjive i sigurni smo da im je telefonski razgovor sa Deda Mrazom lično događaj koji će pamtiti i koji će im pobuditi veru u dobra dela i ljude koji su tu za njih - izjavio je Radenko Kondić iz Dečijeg sela "Dr Milorad Pavlović" u Sremskoj Kamenici koje je jedna od 50 institucija koje je IDEA karavan posetio.

Više od 5.000 novogodišnjih paketića sa porukom "Volimo praznike, jer volimo jedni druge" je i ove godine Mercator-S novogodišnjim karavanom došlo do mališana koji su osetili prazničnu magiju i doživeli jedinstveno iskustvo direktnog razgovora sa Deda Mrazom.

-Izrazi sreće i iznenađenja na dečijim licima dok su razgovarali telefonom sa Deda Mrazom su neprocenjivi. Pokloni koji smo mi njima doneli nagrađeni su čarobnim osmesima koji su nam najveća motivacija za sve ove naše karavane koji putuju širom Srbije već sedam godina - rekla je Nataša Pavlović, direktorka marketinga kompanije Mercator-S.

Pored mališana u domovima za nezbrinutu decu i dečijim bolnicama u 23 grada Srbije, IDEA, Roda i Mercator su pozivom od Deda Mraza lično kroz posebno osmišljenu aplikaciju obradovali i više od 300.000 dece širom Srbije.

(Telegraf.rs/PR)