Promena kulture doniranja:Mastercard podržao NURDOR sa novom onlajn platformom za donacije i modnom kolekcijom

Posvećenost održivom razvoju, digitalizaciji i pomaganju lokalnoj zajednici kompanija Mastercard ovog puta dokazuje podrškom novoj onlajn platformi za donacije superhero.rs, koju je zajedno sa modnom kolekcijom - koja će se biti dostupna samo na njoj, donirala organizaciji NURDOR

Foto: Mastercard

U poslednje dve godine korisnici su sve više orijentisani na kupovinu preko interneta ali na tržištu Srbije, u sferi prikupljanja donacija i dalje dominiraju tradicionalni načini uplata donacija. Sa ciljem da doniranje učini jednostavnijim, bržim i održivim, kompanija Mastercard pokrenula je novu društveno odgovornu kampanju "Biti nečiji superheroj. Neprocenjivo."

Projekat promoviše nov način doniranja za organizaciju NURDOR kroz modernu e-platfromu za doniranje - superhero.rs, stavljajući u funkciju dobročinstva sve ključne funkcinalnosti digitalnih plaćanja. Kako bi dodatno približili važnost pomaganja drugima, različitim ciljnim grupama, a posebno mladima, važan deo platforme je i Superhero kolekcija ulične mode, specijalno kreirane za ovu svrhu i proizvedene u Srbiji, koja će biti dostupna samo u okviru superhero.rs.

Foto: Mastercard

Udruženje NURDOR sa velikom posvećenošću već godinama uspešno pomaže deci oboleloj od raka i njihovim roditeljima u procesu lečenja, obezbeđujući im uslove za što brži i lakši oporavak. U tome im nesebično pomažu kompanije, ali i građani koji veruju u njihovu misiju, a od sada će imati još jedan važan kanal za prikupljanje donacija, koji ima za cilj da posebno insipiriše i uključi baš građane.

Foto: Mastercard

-Onlajn platforma superhero.rs u čijem je koncipiranju i razvoju sa svojim partnerima učestvovao Mastercard za naše udruženje, predstavlja izuzetno važan održiv način za doniranje kroz koji ćemo moći na jednostavan način da prikupljamo dodatna sredstva za važne inicijative i aktivnosti kojima se bavimo. Na taj način ćemo nastaviti sveobuhvatno i kontinuirano da doprinosimo boljim uslovima lečenja i života dece obolele od raka i njihovih porodica. Uz to, Superhero je modna kolekcija koja će biti dostupna samo preko onlajn platforme i koja će sve one koji ga budu nosili pretvoriti u prave superheroje, jer ćemo novac obezbeđen na ovaj način usmeriti za naše redovne aktivnosti - izjavila je Joland Korora, predsednica NURDOR-a.

Foto: Mastercard

-Mastercardove studije pokazuju da su veće investicije u zdravstvo najčešće inicijative u kojima građani vide potrebu za sopstvenim uključivanjem, kao i većim ulaganjima kompanija. Kada smo 2019. godine započeli saradnju sa Nurdorom, obavezali smo se da pored podrške radu udruženja učinimo i više na podizanju svesti o važnosti kontinuirane podrške i donatorstva. Onlajn platforma superhero.rs objedinjuje naše napore da ukažemo na sve prednosti koje digitalna plaćanja i saradnja sa tehnološkim kompanijama mogu da donesu dobrotvornim organizacijama. Ovom inicijativom dodatno podižemo svest o važnosti inkluzivne, digitalne ekonomije od koje će koristi imati svi članovi zajednice - izjavila je Jelena Ristić direktorka kompanije Mastercard za tržišta Srbije, Crne Gore i BiH.

Foto: Mastercard

Razvojem superhero.rs platforme nastavlja se uspešna saradnja kompanije Mastercard i udruženja NURDOR, započeta 2019. godine kada je kroz tržišnu kampanju za beskontaktna plaćanja kompanija obezbedila 250.000 evra za novu NURDOR Roditeljsku kuću.

Platformu i kolekciju su zajedno sa kompanijom Mastercard podržali i partneri AIK banka, McCann Beograd, Drive agency, Gampo i Bex kurirska služba.

(Telegraf.rs/PR)