ARIEL podržava Divac Fondaciju u sadnji drveća

Ariel, jedan od vodećih brendova kompanije Procter&Gamble, podržava nameru Divac Fondacije, da zasadi mlade sadnice drveća u parku na Ušću, koja je deo kampanje "Svaki stepen je važan. Svako drvo je važno"

Foto: P&G

Ariel je pokrenuo kampanju "Svaki stepen je važan. Svako drvo je važno", sa ciljem da podigne svest o pozitivnom uticaju smanjenja temperature prilikom pranja veša na životnu sredinu. Smanjenjem temperature pranja veša za samo 10° C, može se smanjiti emisija ugljenika u ciklusu do 35%, što iznosi čak 3,5 miliona tona CO2 godišnje!

Kampanju su podržali Maja Nikolić, Dragana Mićalović, Milan Vučićević i Jasmina Tarbuk, koji su zajedno učestvovali u zanimljivoj i edukativnoj emisiji na temu ekologije, emitovanој na Ariel YouTube stranici.

-Svesni smo da, kao kompanija, imamo važnu i odgovornu ulogu, kako zbog naših proizvoda, tako i zbog akcija koje sprovodimo, kao i važnosti pozitivnog uticaja koji brendovi i kompanija mogu imati u lokalnim zajednicama. Naša ambicija je da postignemo neto nultu emisiju gasova u svim našim akcijama i lancu snabdevanja do 2040. godine.

Imamo jasne, naučno potkrepljene ciljeve za 2030. godinu i znamo da će postizanje neto nulte emisije do 2040. godine zahtevati inovacije, kreativnost i partnerstva. P&G i njeni brendovi će nastaviti da pružaju potrošačima alate i informacije o tome kako male akcije kod kuće mogu doprineti ovim promenama, a uz vrhunske proizvode koji olakšavaju donošenje održivih izbora, bez kompromisa u pogledu rezultata. Verujemo da male promene kod kuće mogu imati veliki uticaj na našu planetu - istakao je Razvan Resmerita, direktor komunikacija kompanije Procter & Gamble za jugoistočnu Evropu.

U Evropi, u proseku, do 60% emisija gasova sa efektom staklene bašte prilikom pranja veša dolazi zbog zagrevanja vode. Iako postoji verovanje da pranje veša na 30 stepeni nije tako efikasno kao pranje u toploj vodi, Ariel je kreirao posebno dizajnirane "Ariel all in one pods" koji daju besprekorne rezultate čak i u hladnoj vodi.

Foto: P&G

Strateški partner kompaniji u akciji pošumljavanja Srbije je Fondacija Ana i Vlade Divac. Kako su istakli iz Fondacije, sve ozbiljnija ekološka situacija, kao i važnost smanjenja zagađenja i poboljšanja kvaliteta vazduha, podstakla ih je da, uz podršku, kompanije P&G i brenda Ariel pomognu pošumljavanje u Beogradu.

-Fondacija Ana i Vlade Divac je posvećena unapređenju uslova za kvalitetno odrastanje dece i mladih širom Srbije. Srećni smo zbog dugogodišnjeg strateškog partnerstva sa kompanijom Procter&Gamble, sa kojom zajedno radimo na velikom broju važnih projekata kao što su obnova i opremanje vrtića, škola i porodilišta - istakao je Uroš Delić iz Fondacije Ana i Vlade Divac.

Procter&Gamble brendovi nastavljaju sa društveno odgovornim kampanjama i u narednom periodu, sa ciljem unapređenja životnih uslova u zajednici u kojoj posluju.

(Telegraf.rs/PR)