FDN zbog velikog interesovanja proširio kvote za upis na Digitalnim medijima i komunikacijama

Studijski program Digitalni mediji i komunikacije je prilagođen savremenim zahtevima tržišta što pokazuje i interesovanje studenata za upis.

Foto: Saša Džambić

Zbog velikog interesovanja studenata Fakultet društvenih nauka je rešio da traži proširenje kvota za narednu školsku godinu za studijski program Digitalni mediji i komunikacije.

Iz tog razloga, od školske 2021/22. godine na osnovne akademske studije Digitalni mediji i komunikacije umesto 25, moći će da se upiše 100 studenata.

Studijski program Digitalni mediji i komunikacije prati dinamične promene u okruženju društva i izlazi u susret potrebama za novim kompetencijama, znanjima, ali i veštinama koje privreda zahteva od diplomiranih komunikologa.

Foto: Saša Džambić

Studijski program Digitalni mediji i komunikacije je prilagođen savremenim zahtevima tržišta što pokazuje i interesovanje studenata za upis.

Prvih 10 studenata koji se prijave na studijski program Digitalni mediji i komunikacije dobiće poseban popust – plaćanje studija na 12 rata po 100 evra.

Zašto digitalni mediji i komunikacije?

Studiranje digitalnih medija i komunikacija je, pogotovo danas, od velikog značaja budući da je je potreba za stručnjacima u ovoj oblasti naglo porasla, a raste i dalje.

Studije digitalnih medija će vam doneti potrebna znanja i iskustva digitalnih, komunikacionih i medijskih veština, kao i savladavanje osnova marketinga, oglašavanja, novinarstva i drugih uzbudljivih polja.

Naučićete kako se pišu vesti, šta je brend, kako se istražuje, kako da primenite naučeno i kako da razvijete tehničke veštine. Ono što je najvažnije, jeste da ovaj studijski program prati sve svetske trendove u ovoj oblasti te ćete na taj način biti u toku sa svim novostima.

Foto: Saša Džambić

Budući da su digitalni mediji polje koje se brzo razvija, formalno znanje koje steknete iz ove oblasti će vam služiti kao vodić u daljoj karijeri, ali i životu.

Ukoliko odlučite da studirate digitalne medije i komunikacije, treba da znate da će vam buduća karijera biti dinamična i puna uzbuđenja, što ovaj studijski program čini još privlačnijim.

Tokom ovih studija ćete stekći potrebna znanja i kompetencije za uspešno oblikovanja informacija, ideja, mišljenja i različitih sadržaja koji su namenjeni velikom broju korisnika.

Više o studijskim programima saznajte OVDE.

(Telegraf.rs/PR)