Pogledajte kratak film "Trezno i oprezno" – rođendanska žurka uz dve dimenzije opreznosti
2
Da li su vam preporučene mere u borbi protiv korona virusa sada deo rutine? Da li je odgovornost u konzumaciji alkohola nešto što je MUST DO u vašem okruženju?
Printskrin: Youtube/Udruženje pivara Srbije
Udruženje pivara Srbije novim edukativnim filmom "Trezno i oprezno" želi da podseti sve potrošače da je lična odgovornost, kako u pogledu mera povodom pandemije tako i u odnosu na konzumaciju alkohola, najvažnija karika u stvaranju bezbednog okruženja svih nas.
Udruženje pivara Srbije, koje čine Apatinska pivara, Carlsberg Srbija, HEINEKEN Srbija i Sladara Soufflet, je još 2017. pokrenulo kampanju "Trezno i oprezno". Cilj ove inicijative je promocija koncepta odgovornog i umerenog konzumiranja alkohola.
Pogledajte kako jedna vesela ekipa obeležava rođendan pod novim režimom, odgovorno u obe ove dimenzije.
(Telegraf.rs/ PR)