Pošta utvrđuje odgovornost za nestalu poštu meštana niškog naselja: "Šteta će biti nadoknađena"

Meštanima naselja Apelovac tokom februara nije isporučena pošta jer ju je, kako oni sami navode, poštar bacio

Foto-montaža: D.K., Mateja Beljan

Posle pisanja portala Telegraf.rs o mukama meštana naselja Apelovac u Nišu, kojima nije stigla februarska pošta, krivicom dostavljača pošiljaka, oglasilo se JP "Pošta Srbije".

- JP "Pošta Srbije" pokrenulo je postupak utvrđivanja činjeničnog stanja u vezi sa slučajem korisnika u niškom naselju Apelovac, kojima tokom februara nije isporučena pošta kao posledica jednostranog otkaza ugovora o privremenim i povremenim poslovima od strane lica angažovanog na dostavi pošiljaka u jednom delu tog naselja.

Pravna služba "Pošte Srbije" preuzela je slučaj i u toku je postupak utvrđivanja odgovornosti svih aktera u ovom procesu a radi potpunog sagledavanja situacije. Kontaktiran je i advokat korisnika iz naselja Apelovac.

Ukoliko se eventualno utvrdi postojanje odgovornosti Pošte, odnosno da su korisnici eventualno pretrpeli štetu, biće preduzete odgovarajuće mere, a odgovorna lica će biti adekvatno kažnjena - izjavio je Zoran Đorđević, v. d. direktora JP "Pošta Srbije".

Direktor Đorđević je posebno istakao da su poboljšanje kvaliteta usluga i zadovoljstvo korisnika u celoj Srbiji prioritet novog rukovodstva JP "Pošta Srbije" i da se u skladu sa tim radi na promenama sistema isporuke kako bi on postao efikasniji.

- Ove promene podrazumevaju da će i poštari biti adekvatno nagrađeni za svoj rad i zalaganje - naglasio je Đorđević.

Kako je Telegraf pisao, meštani ovog niškog naselja ostali su uskraćeni za račune i ostale pošiljke, koje je po njihovim nezvaničnim saznanjima, iz samo njemu znanih razloga, poštar bacio. Oni su izrazili nezadovoljstvo što moraju da plate kamatu na račune zbog kašnjenja uplate koju nisu mogli da izvrše na osnovu starih obrazaca zbog promene tzv. poziva na broj koji je drugačiji  svakog meseca.

Takođe, kako su kazali Apelovčani koji koriste usluge elektronskog bankarstva, zbog nečuvenog ponašanja poštanskog službenika, u uslovima epidemije morali su da čekaju u redovima na šalterskim službama javnih preduzeća da bi izmirili dugovanja.

Milan Marković, advokat koji živi u ovom naselju, rekao je da postoji rizik za njegove klijente zbog neuručene pošte kao što su žalbe, tužbe po kojima se postupa u prekluzivnim, neproduživim rokovima, pa njegove stranke mogu da pretrpe ozbiljnu štetu. Iz tog razloga je najavio da je spreman da odreaguje i zastupa sve meštane koji smatraju da su na bilo koji način oštećeni postupanjem, sada već bivšeg, poštanskog službenika.

(Telegraf.rs)

Teme