Šta treba da uradite ako ste propustili termin za vakcinaciju, a i dalje želite da se vakcinišete
Ukoliko ste u svom terminu imali temperaturu, simptome neke bolesti ili korona virus...
Ukoliko ste propustili termin za vakcinaciju ponovnim popunjavanjem upitnika na sajtu eUprave podnosite zahtev za dobijanje novog termina.
Ova usluga je namenjena isključivo građanima koji su dobili poziv za vakcinaciju (SMS i imejl) i nisu mogli da se pojave u predviđenom terminu, navedeno je na sajtu eUprave.
U vezi sa time da li je moguće odabrati termin za primanje vakcine, navedeno je potvrdno.
- Ova usluga daje mogućnost da odaberete da li želite da Vam eUprava zakaže bilo koji termin ili da postavite datum posle koga možete da primite vakcinu - stoji na sajtu.
Ponovo interesovanje iskazuje se popunjavanjem svih obaveznih polja kako bi se dobio novi termin za vakcinaciju, za šta nije neophodno biti registrovan korisnik.
Ujedno, saopštavaju, moguće je poručiti potvrdu o vakcinaciji.
- Nakon što se prijavite na Portal eUprava klikom na zeleni taster ”Pokreni uslugu” pojaviće Vam se polja koja je potrebno da popunite. Nakon što popunite JMBG i imejl na koji želite da Vam se Potvrda pošalje kliknite na taster podnesi zahtev. Kroz par minuta potvrdu ćete dobiti na imejl - saopšteno je uz napomenu da je za ovu uslugu neophodno da se bude registrovan korisnik Portala eUprava.
Potvrdu o vakcinaciji moguće je poručiti i za članove porodice.
(Telegraf.rs)