Vozač firme iz Novog Sada pretio radnici izbacivanjem iz autobusa jer je tražila da menja muziku
Zaustavio je vozilo nasred auto-puta oko 22 h i obećao posle svađe da ona više nikada neće ući u njegov autobus
Radnici kompanije "Lear" iz Novog Sada doživeli su neprijatno iskustvo u ponedeljak uveče, vraćajući se kući autobusom iz kog je vozač P.M. iz Vrbasa pretio da će izbaciti jednu od putnica, verovali ili ne - zato što mu je tražila da promeni radio-stanicu.
Kako Telegraf.rs saznaje, u radničkom autobusu, nakon završene druge smene, posle 22 sata, jedna od radnica je zamolila vozača da promeni radio stanicu koja se većini ljudi u vozilu nije dopala, da bi on nasred auto-puta zaustavio autobus, otvorio vrata i pitao je da ide kući pešaka.
Na snimku do kojeg je došla redakcija portala Telegraf.rs čuje se rasprava između vozača i putnice u momentu kada joj on govori:
- Je l' se tako obraća? Kaže se "izvini, majstore!".
Radnica se zatim izvinila, ali on nije popuštao.
- Šta izvini? Svakako sutra nećeš ovim autobusom više - odgovorio joj je šofer, nakon čega mu je ona uzvratila rečju: "Videćemo".
To je dodatno ražestilo vozača koji je radnici rekao da je iz principa zbog toga neće više pustiti u autobus i dodao: "Sram te bilo! Nauči se kulture".
Ipak, ostaje pitanje šta je tačno dovelo do ovog "okršaja", odnosno šta je tačno prethodilo događaju pre uključivanja kamere na mobilnom telefonu.
Šta je vozač autobusa rekao kada smo ga kontaktirali pročitajte u posebnoj vesti.
Radnica je navodno na kraju morala da izađe iz autobusa i nekim drugim prevozom stigne do svoje kuće. Već naredni dan, ona od straha navodno nije smela da uđe u autobus koji ovaj šofer vozi, jer je i sam čvrsto obećao da radnica više neće ući u njegovo vozilo.
Ovo, pak, prema tvrdnjama očevidaca, nije prvi put da vozač iz Vrbasa pravi probleme. Kako saznajemo, često krene pre vremena polaska, zaboravi da stane na određeno autobusko stajalište radnicima, auto-putem se "trka" s drugim autobusima...
Radnici su se navodno više puta obraćali službi ljudskih resura korporacije "Lear", žaleći se na ponašanje vozača, ali se on uvek izvlačio samo uz usmenu opomenu.
I mi smo se obratili kompaniji "Lear", ali do konkretnih odgovora o ovom slučaju nismo uspeli da dođemo ni 24 sata od trenutka kada smo sa njima pokušali da stupimo u kontakt. S obzirom na to da na naša pitanja nisu odgovarali, pozvali smo firmu sa molbom da nam se dostavi njihov komentar. Tada nam je rečeno da smo pitanja poslali na pravu adresu, ali da sa recepcije koju smo pozvali, ne mogu da nas spoje sa nadležnima, te nam jedino preostaje da i dalje čekamo odgovore.
Ako imate više informacija o ovom događaju u autobusu, ostavite nam ih u komenatrima ili pošaljite na redakcija@telegraf.rs.
(D.S.)