Gola devojka na bilbordima po Beogradu: Između nagih grudi drži flašicu vode i poručuje "topla činim čuda, 27 stepeni na izvoru"
Žene su na ovaj način, smatraju neki, svrstane u seksualne objekte
Sigurno ste proteklih dana videli bilborde širom grada na kojima je devojka koja drži flašicu vode brenda VODAVODA, uz natpis "topla činim čuda, VODAVODA, 27 stepeni na izvoru". Lepa devojka duge ravne narandžaste kose je sklopila ruke oko flašice koju drži između golih grudi. A baš ta činjenica uzburkala je javnost i ustalasala društvene mreže.
Žene su na ovaj način, smatraju neki, svrstane u seksualne objekte, a ovakva kampanja ih je direktno uvredila i diskriminisala. Nekima smeta što nije neki zgodan mladić "otvorio" kampanju, jer je već stereotip da to bude baš bude lepa, mlada devojka.
Na naše pitanje upućeno kompaniji, kakvu je poruku trebalo da pošalje ovakva kampanja, rekli su nam da reklama uključuje žene i muškarce, decu, sve ljude, jer je i namenjena svima. Svi treba da piju toplu vodu i bebe i devojke i muškarci i bake i deke, smatraju iz ove kompanije.
Kako navode za Telegraf, reakcije na kampanju su im bile sekundarne, ono što je bio cilj je da ljudi otkriju sve benefite pijenja tople vode i da počnu da žive zdravije.
- Želimo da ljudi razmišljaju o proizvodu, a ne o reklami, flaši, asocijacijama i komentarima. Jedina reakcija koju želimo da izazovemo je oduševljenje ljudi nad mogućnošću da mogu da kupe toplu vodu i da je piju toplu, a da ona ne menja svoja svojstva, nego naprotiv da dobija svoju pravu snagu i prirodnost. Ljudsko telo je sačinjeno od vode i toplo je dok je živo, kao i VODAVODA. To su činjenice, nisu asocijacije i tačno to prikazuje naša kampanja - rekli su za Telegraf.rs iz kompanije koja flašira ovu vodu.
Kako navode, reč je o jedinoj prirodnoj mineralnoj vodi u Srbiji sa tom temperaturom na izvoru i kupcima žele da je ponude baš takvu kakva je, prirodnu, toplu i čistu.
Na Jutjubu inače može da se pogleda i reklama za TV:
(D. Savanović)