U jednom selu veruju da je "jugo" najbolji za vožnju po ovakvom ledu, a za onog ko nema takvu mašinu, imaju još jače rešenje
- Sve više koriste traktore da prevezu nešto ili obave neki posao - izjavio je za Tanjug meštanin Glogovca
Temperature oko nule i ispod nje sporo tope led na lokalnim putevima brdsko-planiskih sela Pomoravlja, Resave i Levča, koji otežava kretanje vozila i ljudi. Najviše leda ima kroz šumovite predele i pored potoka i rečica, gde se temperatura sporo penje ka plusu. Međutim, zime i leda nema za automobile marke "jugo", tvrde meštani ovih krajeva.
- Od putničkih vozila, najbolji na ovom ledu je "jugo" - rekao je jedan od stanovnika sela Glogovac kod Jagodine za Tanjug.
On je dodao da iako je baš ovo vozilo veoma izdržljivo, mnogo ljudi se opredeljuje za druge varijante kada je transport i posao u pitanju.
- Sve više koriste traktore da prevezu nešto ili obave neki posao - izjavio je za Tanjug meštanin Glogovca.
VAŽNO JE DA AUTOBUSI DOĐU NA VREME
Putari su posuli puteve rizlom, kako kolovoz ne bi bio klizav, a da bi nezgode i svaki rizik bili izbegnuti. Stanovnicima Jagodine je pored toga, jako važno da dolaze autobusi, koji nisu baš svi "tačno u minut tu". Potpuno je razumljivo zašto, ako se uzme u obzir gužva koja se već danima stvara na kolovozima, zbog gradskog prevoza.
Pored činjenice da se radi na održavanju puteva prohodnim, Jagodince posebno raduje to što je gradski prevoz besplatan, a broj putnika je sve veći, što je i potvrdio za Telegraf jedan maturant.
U razgovoru sa nama ovaj devetnaestogodišnjak rekao je da nedelju dana kasni u školu, ali ne zbog uslova puta, već zato što ne može da uđe u autobus. Vozilo bude puno već na početnim stanicama.
- Ljudi se guraju, uglavnom stariji, kao da nikad nisu bili u gradu ili još gore, kao da nikad nisu ušli u autobus. Guraju se da uđu, pa se zadržavaju na vratima, ispituju vozača da li je stvarno besplatno i, na kraju, za nas đake i one koji rade dole nema mesta. Ili da ideš peške ili da čekaš sat vremena sledeći. Po gradu se voze i za jednu stanicu, ulaze kao izgubljeni, pa pogreše liniju, onda traže da im se stane van stanice - ispričao je ovaj mladić za "Telegraf".
BEOGRAĐANI BESPLATAN PREVOZ NE SMATRAJU REALNIM
U anketi koju smo sproveli u vezi sa besplatnim gradskim prevozom u glavnom gradu Srbije, ubedljivu pobedu odneo je odgovor da "prevoz, kao i svaka druga usluga mora da se plati".
Čak 31, 91 odsto učesnika naše ankete smatra da ipak cenu prevoza treba drastično smanjiti. A scenario koji je zamišljen kada bi se moglo voziti za "dž" (iako se mnogi i sada voze ovako), zaista izaziva paniku. Gužve su već velike, autobusi kasne i izostaju, a gomila novih i neinformisanih putnika mogla bi da dovede do pravog ludila u njima.
(Telegraf.rs/ S.Č.)