Horor Badnje veče u kombiju Gea tursa: Majka sa decom sa Kopaonika krenula za Beograd, vozač je izbacio napolje na -15! Smrzavali su se satima
Putnici su na -15 čekali dva sata da minibus nastavi vožnju, a Gea turs ni danas nema odgovor na pitanje šta se desilo
Badnje veče postalo je prava noćna mora za sedam putnika minibusa "Gea tursa" koji se sa Kopaonika uputio ka Beogradu. Kada su putnici mislili da će sve biti u redu i na vreme stići svojim kućama pred Božić, minibus je stao, ugasio grejanje otvorio vrata i agonija na -15 stepeni za putnike je tek počela, svedoči Nataša V.
- Vraćala sam se sa Kopaonika sa dvoje dece, jedno od 9 i drugo od 11 godina i doživela neverovatno maltretiranje od strane agencije "Gea turs" zajedno sa još 4 putnika. Vozač je zaustavio vozilo posle sat i po vožnje, jer je dobio takvu instrukciju iz agencije da bi sačekao dva putnika koji su zaboravili da krenu. Čekali smo ih 2 sata na minus 15 - priča Nataša.
Najgore od svega bilo je, kaže, kada im je rečeno da napuste kombi.
- Kada smo se pobunili i zvali agenciju reki su nam da izađemo napolje, iako je bilo minus petnaest i u kombiju je bilo troje maloletne dece. Tražili smo ili da vozilo krene ili da nam se barem vozač izvini što na Badnje veče noću sedimo u kombiju. Odbili su nas, ugasili grejanje i otvorili vrata dok je napolju bila prava mećava - kaže naša čitateljka.
Putnici su čak pozvali i policiju.
- Počela je prava drama dok smo se tresli od hladnoće. Vozač je odbio da vozi i kada su došla još dva putnika koji su kasnili. Kada sam apelovala na vozača da ne može tako da nas maltretira, ipak je krenuo ali smo morali svi da platimo. Ovakvo jezivo Badnje veče i naltretiranje od strane "Gea tursa" je zaista strašno - kazala je ona za Telegraf.
Vožnja od Kopaonika do Beograda trajala je od 16 do 23 sata, kazala je Nataša. Ona je našoj redakciji ostavila i ime i prezime vozača, kao i registraciju vozila kojim su putovali.
GEA TURS NEMA ODGOVOR
Naši novinari juče su uzalud pokušali da dobiju komentar o incidentu od agencije "Gea turs". Najpre su nam rekli kako je potrebno da sačekamo drugu smenu, koja je učestvovala u organizaciji prevoza, a potom nam je osoblje iz druge smene reklo da je direktor na putu i da će tek danas ujutro moći da odgovori.
Pokušali smo ovog jutra da kontaktiramo agenciju kako bismo ih podsetili na mejl koji smo im poslali, kao i da su nam obećali odgovor, a razgovor je bio posve zanimljiv. Prijatna konverzacija pretvorila se u zanimljivo nadmudrivanje od strane zaposlenog u Gea tursu koji se javio na telefon. Mi razumemo da je želeo da odbrani firmu u kojoj radi, ali on je pokušao da se "izvuče" iz situacije, što je izgledalo prilično smešno i neprofesionalno, jer se ispostavilo da izvrće istinu.
Ovako je tekao razgovor:
- Dobar dan, zovem iz Telegrafa, kolega je još juče slao pitanja i zvao vas više puta, rečeno mu je da će dobiti odgovore u popodnevnoj smeni. Mi te odgovore nismo dobili, pa zovem samo da proverim, da li je to vaš konačan odgovor - da nemate ništa da kažete na ovu temu? - počeli smo.
- A da li ste se čuli sa popodnevnom juče? - pitao je on, ljubazno, ali zbunjeno.
- Čuli smo se. Ali, nikakav odgovor nismo dobili.
- Nama stiže dosta mejlova... - pokušao je ljubazno da nas eskivira.
- Dobro, razumem to, ali mi ćemo pustiti tekst bez vašeg odgovora jer ste probili sve rokove i niste uradili kako ste rekli - nastavili smo da budemo uporni.
- Ma stići će odgovor sigurno, nego ne možemo da stignemo da odgovorimo na sve. Ništa, ajde videću, preneću ovde - pokušao je već malo sigurniji u sebe da nas odvrati od te namere.
- Pošto putnici tvrde da su izbačeni napolje iz kombija na putu sa Kopaonika... - pokušali smo da mu objasnimo o čemu se radi.
A onda se mladić setio, odjednom je "znao" o čemu se radi...
- Nisu izbačeni. Jesu li stigli u Beograd?
- Da, stigli su, ali su čekali dva sata na hladnoći...
- Čekali su putnike, gospođice...
- Čekajte, zašto su krenuli bez njih, pa stali na pola puta da ih čekaju?
- Zato što su tu trebali da dođu ti koji su kasnili.
Dobro, možda je samo želeo da odbrani firmu u kojoj radi, kao svaki požrtvovan radnik... Zato smo mu objasnili:
- Mi smo dobili informaciju da su kasnili, pa vozač krenuo bez njih, a onda su ga zvali i rekli da stane i sačeka putnike koji nisu došli.
- Dobro, ne znam, nisam upućen, moram da pogledam mejlove, da vidim o čemu se radi - rekao nam je zbunjeni radnik koji se vratio na početnu priču... Možda ipak nema pojma šta se zaista desilo?
Bilo kako bilo, mi konkretan odgovor do objavljivanja teksta od Gea tursa nismo dobili.
NIJE PRVI PUT DA SE NEKO ŽALI
Svakako, ovo nije prvi sporan slučaj kada je u pitanju agencija Gea Turs. U aprilu smo dobili snimak kako vozač divlja i ugrožava druge učesnike saobraćaja na putu, a opširnije o tome čitajte OVDE. Odranije je poznato da se s vremena na vreme pojavi neka priča oštećenog putnika o ovom prevozniku.
Nama je poznato nekoliko situacija: devojka je krenula do Budimpešte na razgovor na posao i nije stigla, jer se put toliko odužio, da je umesto ujutru u 11, u mađarsku prestonicu stigla u pet popodne. Zatim, dve devojke koje su putovale na relaciji Beograd-Zagreb, na željenu adresu stigle su, umesto u podne, u pola sedam uveče.
Imate li vi iskustva sa ovom agencijom i kakva su? Pišite nam u komentaru.
VIDEO: Evo zbog čega je sneg koban u Beogradu
(Telegraf.rs)