Pokušala je da napravi dramu i smesti agenciji još jednu turističku prevaru, a onda joj je druga putnica zapušila usta
Gospođa je išla na samom kraju sezone u Paraliju u Grčkoj i kako je napisala, nije se dopro provela
Proteklo leto obeležile su brojne afere sa turistima i prevare agencija. Nažalost, veliki broj putnika je izigran, što je samo još jedan dokaz u moru njih, da je najbolje i najbezbednije putovati preko proverenih agencija sa dugim stažem.
U duhu atmosfere nepoverenja, oglasila se jedna članica Fejsbuk grupe "Grčka za turiste" gde je iznela svoj problem, predstavljajući ga kao veliku prevaru turističke agencije. Gospođa je išla na samom kraju sezone u Paraliju u Grčkoj i kako je napisala, nije se dopro provela.
Njen post prenosimo u celosti:
"Moje iskustvo- letovanje počelo 23.9. Ugovoreno 9 noćenja, polazak za Srbiju iz Paralije 10 dana u 14:15 po grčkom vremenu. Dolazimo iz večernje šetnje uveče posle 21 h, zatičemo obaveštenje na tabli polazak za Srbiju u 9. Zove se predstavnik u Grčkoj koji slaže priču - kao, masa putnika se žalila, traži raniji polazak. Mi smo razmišljali šta ćemo od 9, kad se napusti soba, do 14:15. Hteli smo da bojkotujemo polazak, ali šta sa putnicima koji će iz Leptokarije i Olimpik biča već biti u aautobusu. Ulazimo u bus i shvatamo da niko nije kontaktirao agenciju i da su svi ogorčeni zbog takvog polaska. Da napomenem, da su prodavnice za nabavku hrane uveče bile zatvorene, da se na tzv odmoru morao navijati sat da bi se jurilo za jutarnju nabavku peciva, kifli. Znači, uskraćeni smo za dan kupanja, nabavku i pretrpljen stres. Ta agencija je izgubila pun autobus putnika za dalju saradnju."
Očekivano, krenuli su kilometarski komentari: te da li ste se informisali o svim stavkama uslova putovanja, te da ali je toliki problem pomeranje polaska itd.
Uglavnom, rasprava je bila žestoka, a jedna korisnica je svima zapušila usta sledećim postom:
"Izvinite, na šta tačno se vi žalite? Na promenu vremena polaska ili na to što su prodavnice bile zatvorene uveče pisle 21h? Uz to ste napisali da ste vi kontaktirali predstavnika agencije na destinaciji, a onda kažete da ste shvatili da niko nije iz autobusa to usto uradio...a kažete da nisu hteli. O kakvom navijanju satova i jurnjavi pričate? Ajte malo pojasnite sve ovo i naravno, navedite naziv agencije da bismo mogli da čujemo i drugu stranu priče."
A potom je revoltiranoj gospođi postavila link sa uslovima putovanja i pravima agencije i turoperatera. Tu jasno piše da je agencija dužna da pravovremeno obavesti putnike o promeni polaska, a ne da je dužna da to uradi 24 sata ranije ili da uopšte nema pravo na to.
Revoltirana gospođaa se dalje nije oglašavala, te se samo zahvalila na linku.
Kaada je ovaj slučaj u pitanju, veliki broj njih se šokirao činjenicom da je gospođi bio stres da navije sat i ode u prodavnicu kako bi kupila sve potrebne namirnice za put...
Kakav je vaš stav? Pišite nam u komentaru.
VIDEO: Evo šta je Palma rekao pre nego što je poveo morsko kolo
(Telegraf.rs)