I Novi Sad dobija putnički aerodrom: Sve se već sređuje, spremne prostorije za carinu i pograničnu policiju

Novosađani i ostali Vojvođani više neće morati da idu u Beograd da bi leteli od IStanbula, Soluna, Zagreba, Dubrovnika ili Banjaluke

Loukost kompanije, čarter letovi i avio-taksi trebalo bi da od 2020. godine sleću i na Aerodrom "Čenej" u Novom Sadu.

Skupština Novog Sada usvojila je nedavno predlog da se izradi plan detaljne regulacije Aerodroma "Novi Sad - Čenej", a plan bi u naredna četiri meseca trebalo da izradi gradski Zavod za urbanizam, a odnosi se na 148 hektara sportsko-poljoprivrednog aerodroma koji bi trebalo da do 2020. godine preraste u regionalnu vazdušnu luku.

Selo koje nema ni srednju školu ima 39 doktora nauka: U srcu Bačke nalazi se srpska Sorbona

Dragoljub Samardžić, predsednik Aerokluba "Novi Sad", pod čijom je jurisdikcijom čenejski aerodrom, rekao je da bi ta vazdušna luka trebalo da omogući odvijanje redovnog linijskog saobraćaja, jeftinog avio-saobraćaja, turističke i radničke čarter letove, te avio taksi-usluge, dok će zadržati i sadašnju sportsko-poljoprivrednu namenu.

- Mi želimo da napravimo aerodrom koji će biti od regionalnog značaja. To znači da putnici iz Vojvodine i Novog Sada ne moraju više da idu u Beograd da bi, recimo, stigli do Istanbula, Soluna, Zagreba, Dubrovnika ili Banjaluke - objasnio je Samardžić.

U Aeroklubu "Novi Sad" su već započeli pripreme da Novi Sad postane međunarodni aerodrom za sletanje malih i sportsko-poslovnih aviona, tako da su već spremne prostorije za carinu i pograničnu policiju, a oni koji budu sletali u Novi Sad moraće da se najave 24 sata ranije kako bi bile obezbeđene potrebne dozvole i kontrole.

- Poseban akcenat će biti na turizmu i biznis varijanti, dok se ne izgradi prava regionalna luka - rekao je Samardžić za "Blic".

VIDEO: Dule Savić u zvezdinom dresu skočio iz aviona

(Telegraf.rs/Tanjug)