Maja je diplomirala s radom "Lojalnost potrošača brendu Guess": Dobila je 10, ali su je svi napali zbog teme umesto da je hvale! (FOTO)

Njen trud i očigledno poznavanje materije (Instagram profil obiluje postovima ove modne robne marke), većinu korisnika društvenih mreža nije ubedilo da takva tema treba da se proučava na studijama ekonomije, kao i da takav rad može da ponese epitet akademskog

Diplomski rad studentkinje Maje I. sa Univerziteta Singidunum postao je predmet rasprave na društvenim mrežama, a sve zbog teme kojom se bavila ova, sada već diplomirana ekonomistkinja!

PAMET NA PRODAJU: Maturski i diplomski radovi na internetu za samo 300 dinara!

Ona je, naime, na privatnom poslovnom fakultetu odbranila završeni rad u kojem je proučavala "Lojalnost potrošača brendu Guess".

Kako se vidi iz priložene fotografije, komisija je rad ocenila ocenom 10, a devojka se pohvalila i prosečnom ocenom tokom studija - 9,20.

Ipak, njen trud i očigledno poznavanje materije (Instagram profil obiluje postovima ove modne robne marke), većinu korisnika društvenih mreža nije ubedilo da takva tema treba da se proučava na studijama ekonomije, kao i da takav rad može da ponese epitet akademskog.

Takođe, postoje i oni koji su ubeđeni da studentkinja, kao i njeni mentori, nisu pogrešili kada su odabrali, odnosno dozvolili da se pod krovom akreditovane obrazovne institucije analiziraju potrošačke navike našeg stanovništva.

(Telegraf.rs)