POLITIČARI I DRUŠTVENE MREŽE: Kako najlakše do glasova birača
Tradicionalna kampanja koja obuhvata lepljenje plakata u budućnosti neće biti toliko aktuelna, a političari će sve više koristiti internet kao sredstvo direktne komunikacije s biračima
Srpski zvaničnici i lideri političkih partija čini se da i dalje ne koriste dovoljno društvene mreže za širenje svojih političkih ideja, iako se politika sve više iz "realnog sveta" seli u virtuelni. Društvene mreže u budućnosti bi umnogome mogle doprineti povećanju podrške pred izbore i komunikaciji s javnošću.
U svetu se odavno zvaničnici gotovo svakodnevno oglašavaju na društvenim mrežama, najčešće Tviteru. Primer za to su predsednik Evropskog saveta Herman Van Rompej i švedski šef diplomatije Karl Bilt. Sa Tviter naloga američkog predsednika Baraka Obame gotovo svakodnevno stižu važne političke poruke, a u njegovo ime radi čitav tim ljudi.
Značaj društvenih mreža, prvenstveno Tvitera i Fejsbuka, u političke svrhe, ipak, sve više uviđaju i lideri stranaka u Srbiji, koji, ako nemaju svoje lične profile na "Fejsu" ili ne "tvituju" sa pratiocima, imaju oficijelne stranice na tim mrežama, koje im redovno ažuriraju Informativne službe, aktivisti, simpatizeri...
(Telegraf.rs / Tanjug)