REM objavio četvrti izborni presek

Četvrti presek donosi i prve podatke o zastupljenosti kandidata za predsedničke izbore za period od 2. marta, kada su raspisani predsednički izbori, zaključno sa 13. martom

REM je saopštio da četvrti presek praćenja toka izborne kamanje donosi podatke o zastupljenosti učesnika za period od 15. februara do 13. marta do kada je bio rok za podnošenje izbornih lista.

Četvrti presek donosi i prve podatke o zastupljenosti kandidata za predsedničke izbore za period od 2. marta, kada su raspisani predsednički izbori, zaključno sa 13. martom.

Na javnom servisu,  RTS 1 je do kraja četvrte nedelje izbornoj kampanji posvetio nešto manje od petnaest sati programa. Zabeleženo je pojavljivanje šesnaest izbornih lista proglašenih do 13. marta.  RTV Pink je u dosadašnjoj izbornoj kampanji izbornim listama, kojih je zabeleženo trinaest, posvetio nešto više od dvanaest i po sati ili jednu četvrtinu ukupnog vremena. Izbornom programu pripalo je nešto više od polovine, a aktivnostima državnih funkcionera nešto više od četrdeset devet procenata ukupnog analiziranog programskog vremena.Na kablovskim televizijama TV N1 izbornoj kampanji posvetila je gotovo šezdeset sati svog programa ili približno devedeset jedan procenat ukupnog analiziranog vremena. Zabeleženo je pojavljivanje jedanaest stranaka i političkih pokreta i četrnaest izbornih lista koje su bile zastupljene sa dvadeset dva sata.

Predsednički nivo izbora u periodu od 11 dana udeo predsedničkog nivoa kampanje u ukupnom izbornom vremenu je neujednačen i manjih vrednosti. Na programima javnih medijskih servisa udeo predsedničkog nivoa izborne kampanje iznosi: RTS 1 - 4,73 odsto; RTS 2 zanemarivih 13 sekundi; RTV 1 - 4,86 odsto; i RTV 2 - 9,72 odsto.

Komercijalni PMU predsedničkom nivou izborne kampanje posvetili su sledeće udele svojih ukupnih izbornih programskih sadržaja: RTV Pink - 7,86 odsto; Hepi TV - 6,56 odsto; TV B92 - 8,26 odsto; i TV Prva - 13,02 odsto.

Kablovski PMU: N1 - 14,01 odsto; Nova S - 4,06 odsto; Insajder TV samo jednom predsedničkom kandidatu (Zdravku Ponošu) posvetila je 6 sati i 55 minuta ili 12,61 odsto svog ukupnog izbornog vremena za period od 2. do 13. marta 2022. Na programu Al Džazire nije zabeleženo vreme posvećeno predsedničkom nivou izbora.

(Telegraf.rs)