REM objavio treći izborni presek: Zabeležen je nastavak proporcionalnog porasta zastupljenosti izbornih lista
Na programima većine medija to se odrazilo kako na izveštavanje o učesnicima izborne kampanje gde je tema "kriza u Ukrajini" dobila mnogo veću zastupljenost, tako i na izveštavanje o državnim funkcionerima
REM je saopštio da je u trećoj nedelji nadzora izborne kampanje nastavljen trend medijskog izveštavanja iz prethodne, uslovljen krizom u Ukrajini.
Na programima većine medija to se odrazilo kako na izveštavanje o učesnicima izborne kampanje gde je tema "kriza u Ukrajini" dobila mnogo veću zastupljenost, tako i na izveštavanje o državnim funkcionerima čije su se aktivnosti u velikoj meri odnosile na organizaciju države i privrede u potencijalno kriznoj situaciji.
I pored toga, na većini programa, koji su u nadzoru, zabeležen je nastavak proporcionalnog porasta zastupljenosti izbornih lista.
RTS 1 je do kraja treće nedelje izbornoj kampanji posvetio ukupno devet sati i trideset osam minuta. Zabeleženo je pojavljivanje osam stranaka i trinaest izbornih ista koje su proglašene do 6. marta. Izbornim programskim sadržajima RTS 1 posvetio je nešto više od 55 procenata, a aktivnostima državnih funkcionera nešto manje od 45 procenata analiziranog vremena. Dve trećine priloga bilo je neutralnog tonaliteta.Od komercijalnih medija izdvaja se RTV Pink, koji je u dosadašnjoj izbornoj kampanji proglašenim izbornim listama posvetio nešto više od sedam sati programa. Na RTV Pink evidentirano je pojavljivanje tri stranke čije liste nisu proglašene do 6. marta, i dvanaest proglašenih izbornih lista. Izbornim programskim sadržajima ovaj medij posvetio je skoro petnaest sati programa, a aktivnostima državnih funkcionera sat i trideset minuta više.
Kablovki programi, među kojima se izdvaja TV N1 izbornoj kampanji posvetila je gotovo šezdeset sati svog programa ili približno 92 procenta od ukupnog analiziranog vremena. Zabeleženo je prisustvo šesnaest stranaka i političkih pokreta, i jedanaest izbornih lista koje su proglašene do 6. marta. Izbornim listama je posvećeno nešto manje od dvadeset tri procenta vremena. U dosadašnjoj izbornoj kampanji na programu TV N1 dominiraju teme "kritika vlasti" i "negativno o Aleksandru Vučiću" i zajedno su zastupljene sa više od dvadeset devet sati programa ili oko četrdeset pet posto ukupno analiziranog vremena.
(Telegraf.rs)