Potreban hitan sastanak o medijskoj strategiji: Brnabić pozvala udruženja da se uključe u dijalog

Problem je dosta kompleksan, ali Vlada će nastaviti da radi na rešavanju problema sa kojima se suočavaju mediji, kao što radi na rešavanju svih ostalih problema u Srbiji i to jedan po jedan, te da je potrebno vreme da bi se pokazali rezultati - izjavila je premijerka Srbije

Premijerka Ana Brnabić i poručila da je potreban hitan sastanaka sa predstavnicima medijskih i novinarskih udruženja kako bi se nastavio rad na izradi medijske strategije i naglasila da je to nešto na ćemu će nastaviti da se radi.

Problem je, kaže, dosta kompleksan, ali Vlada će nastaviti da radi na rešavanju problema sa kojima se suočavaju mediji, kao što radi na rešavanju svih ostalih problema u Srbiji i to jedan po jedan, te da je potrebno vreme da bi se pokazali rezultati.

- Sigurna sam da će ovi rezultati svakako takođe doći. Predsednik Vučić je upravo o tome i pričao u Davosu. Ukoliko predstavnici medija pažljivo slušaju njegovo obraćanje u Davosu, i ukoliko su dobronamerni, čini mi se da će izvući pozitivne, dobre, pametne poruke iz njegovog obraćajanja u Davosu - rekla je Brnabić odgovarajući na pitanja novinara prilikom posete Senti.

Premijerka namerava da pozove predstavnike medijskih i novinarskih udruženja u vezi sa radom na medijskoj strategiji, kako bi sagledala da li su se povukli iz Koordinacionog tela i tima za dijalog ili i iz radne grupe za izradu medijske stragegije, pošto se, kaže, radi na ta dva koloseka.

Premijerka Srbije je prilikom posete Senti odgovarala na pitnaja novinara i govorila o slobodi medija-Foto: Vlada Srbije/Slobodan Miljević

- Jedan je dijalog sa medijskim i novinarskim udruženjima u vezi sa rešavanjem svakodnevnih problema sa kojima se suočavaju mediji u Srbiji, drugi je rad na medijskoj strategiji, da li nastavljamo rad na medijskoj strategiji ili su samo napustili Koordinaciono telo i tim za dijalog - kazala je Brnabić.

Nada se da će rad na medijskoj strategiji biti nastavljen, a da je sledeći korak javna rasprava.

- Čini mi se da bi bilo neozbiljno da ljudi koji su napravili prvi nacrt medijske strategije ne učestvuju u javnoj raspravi - kaže Brnabić.

Navela je da je nasleđena potpuno devastirana medijska scena, te da to najbolje pokazuje izveštaj Saveta za borbu protiv korupcije iz 2011. u kome se kaže da su mediji u Srbiji u potpunosti pod političkom kontrolom, potpuno devastirani, a da su novinari u Srbiji uniženi i poniženi.

(Telegraf.rs/Tanjug)