PETICIJA: Za vladu bez Mrkonjića glasalo već 8.000 ljudi!

Grupu na Fejsbuku pod nazivom "Peticija: Ne Mrkonjića u Vladu!" lajkovalo 8.715 korisnika, autori peticije navode da je to kampanja protiv ulaska najgorih u novu vladu. Mrkonjić ne veruje u kredibilitet onih koji ga napadaju

Internet sajt istinomer.rs pokrenuo je na Fejsbuku peticiju protiv ulaska Milutina Mrkonjića u vladu Srbije, koju je do sada podržalo preko 8.000 korisnika ove društvene mreže!

Grupu na Fejsbuku pod nazivom "Peticija: Ne Mrkonjića u Vladu!" "lajkovalo" je 8.715 korisnika, a autori peticije navode da je to kampanja "protiv ulaska najgorih u novu vladu".

Milutin Mrkonjić je po Istinomerovoj analizi bio najneodgovorniji funkcioner u protekle četiri godine.

Ministar za infrastrukturu i energetiku Milutin Mrkonjić, s druge strane, pita "s kojim moralnim kredibilitetom oni to rade, za koga rade, ko ih plaća, kome su oni uopšte potrebni?".

- Ja uopšte ne znam šta je to Istinomer. Jedan čovek ili više njih? Ko im daje pravo da ocenjuju ljude, rangiraju ih, a sada vidim hoće i da sastavljaju vladu Srbije. S kojim moralnim kredibilitetom oni to rade, za koga rade, ko ih plaća, kome su oni uopšte potrebni? Moj odgovor na ovakve i slične pakosti je lak i proverljiv. Sve što je izgrađeno ostalo je iza mene, a tu je mesto u vrhu najbolje rangiranih ministara u dosadašnjoj vladi - rekao je Mrkonjić.

Istinometar je u delu pod nazivom "zašto ne Mrkonjić" naveo šta je ministar obećao, a da to nije ispunio:

-  Završetak Koridora 10

-  Kompletiranje "ipsilon kraka" kod Subotice

-  Dovršetak radova na obilaznici oko Beograda

-  Autoput od centralne Srbije ka BiH

-  Put od Leskovca ka Makedoniji

-  Novi put od Beograda ka Čačku

-  Početak gradnje Žeželjevog mosta u 2010.

-  Izgradnju metro-mosta preko Save u Beogradu

-  Izgradnju beogradske železničke stanice Prokop

-  Restrukturiranje JP "Železnica Srbije"

-  Završetak mosta kod Beške do 2009. godine

-  Rekonstrukciju pruge Beograd-Bar

-  Privatizaciju JAT-a

-  Veliku zaposlenost u građevinskoj industriji

(Telegraf.rs)