Rejting stranaka i političara na društvenim mrežama zavisi od aktivnosti

Političari koji imaju visoku vidljivost na socijalnim medijima obično su oni koji su na njima i aktivni, poput Nenada Čanka ili Olivera Dulića

Poznato je da postoji na hiljade besplatnih i plaćenih onlajn servisa koji se bave aktivnošću korisnika, gde su neki od tih servisa veoma ozbiljni, dok su drugi zabavni, a neki treći su - neki treći… Važno je napomenuti da većina ovih servisa nije precizna, ali najozbiljniji i najpopularniji servisi imaju uglavnom indikativne podatke, naročito ako se ne koriste često u ovim krajevima, piše srpski bloger Dragan Varagić.

Jedan od servisa koji nije tako često korišćen kod nas jeste "HowSociable.com" koji u osnovi meri koliko se pojedina imena/brendovi "daleko rasprostiru" po društvenim medijima, odnosno koliko je vidljivo na društvenim medijima pojedino ime ili brend. Ovaj servis u verziji bez registracije korisnika prikazuje ocene od 0 do 10 za vidljivost brenda na glavnim društvenim medijima - Fejsbuk, Tviter, Jutjub i Linkdin, kao i zbirnu ocenu ove vidljivosti, u periodu od nedelju dana.

U kontekstu aktuelne političke kampanje, uporedio sam vidljivost pojedinih političkih stranaka i pojedinih političara, i rangirao sam one stranke i političare za koje sam pronašao da imaju generalnu ocenu ovog servisa iznad 2 (možda ih ima još, ali sam uzimao noseće stranke sa izbornih lista i glavne političare u tom kontekstu - možda nisam nekoga ovde postavio, slobodno dodajte u komentarima stranku ili političara koji ima ocenu iznad 2.)

Političke stranke na društvenim mrežama: