HIT ISTRAŽIVANJE: Evo koji srpski ministar najviše VOLI da se SNIMA!
Kako je pokazalo istraživanje među najkomunikativnijim političarima našli su se Zorana Mihajlović, Rasim Ljajić i Aleksandar Vulin, a događaj koji je obeležio prošlu godinu je vojna parada "Korak pobednika"
Najkomunikativniji državni i politički funkcioneri u 2014. godini bili su ministri Zorana Mihajlović, Rasim Ljajić i Bratislav Gašić, kao i ombudsman Saša Janković i poverenik za informacije Rodoljub Šabić, rezultat je danas predstavljenog istraživanja agencije Pragma "Novinar - Vaš prijatelj".
Ministar za rad, zapošljavanje, boračka i socijalna pitanja Aleksandar Vulin, prema mišljenju ispitanih novinara, izdvojio se među javnim ličnostima koje su tokom prošle godine, na kvalitetan način, promenile imidž u odnosu na prethodni period.
Među državnim i političkim institucijama najbolje odnose sa medijima imali su Privredna komora Srbije, Zaštitnik građana, Poverenik za informacije od javnog značaja, Savet za borbu protiv korupcije, Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture i Narodna banka Srbije, a od javnih preduzeća EPS.
U kategoriji profitnih (privrednih) organizacija najbolje su komunicirali s medijima "MK Mountain resort" i Exit, navodi se u istraživanju, a saopštila je agencija "Pragma".
Među neprofitnim organizacijama, ispitani novinari su izdvojili "Transparentnost Srbija", Turističku organizaciju Srbije, Narodni muzej, Kraljevski dom Karađorđević, NVO Nurdor i Yucom.
U kategoriji predstavnika privrednih i neprivrednih organizacija, u komunikaciji s medijima, najviše su se istakli Dragoljub Ðorđević iz Advokatske komore Srbije, predsednik Olimpijskog komiteta Srbije Vlade Divac i Nemanja Nenadić iz "Transparentnosti".
Organizovani događaj koji je, prema mišljenju novinara, obeležio prošlu godinu u Srbiji je Vojna parada "Korak pobednika", održana povodom 70 godina od oslobođenja Beograda u Drugom svetskom ratu.
Inače, reč je o tradicionalnom, četrnaestom po redu, istraživanju stavova novinara srpskih medija "Novinar - Vaš prijatelj" o kvalitetu odnosa s medijima i novinarima organizacija i javnih ličnosti u Srbiji.
Istraživanje je sprovela PR agencija "Pragma" tokom decembra prošle i januara ove godine, a učestvovalo je 300 novinara.
(Telegraf.rs / Tanjug)