RRA tvrdi da je URS prekršio zakon, stranka negira
- Ujedinjeni regioni Srbije prekršili su Zakon o oglašavanju time što su u izbornom spotu koristili logo poznatih svetskih kompanija - navodi RRA. Predizborni spotovi u skladu sa zakonom, tvrdi URS
Ujedinjeni regioni Srbije prekršili su Zakon o oglašavanju time što su u izbornom spotu koristili logo poznatih svetskih kompanija, zbog čega će najverovatnije biti doneta odluka da se emiterima naloži zabrana emitovanja tog spota, rečeno je u Republičkoj radiodifuznoj agenciji (RRA).
- Očito se radi o kršenju Zakona o oglašavanju, jer gledaoci stiču utisak da te kompanije podržavaju kampanju URS - rekao je član Saveta RRA profesor Goran Peković, dok je zamenik predsednika Saveta RRA Goran Karadžić najavio da će to biti jedna od tema sednice tog tela, koja je zakazana za ponedeljak.
Ujedinjeni regioni Srbije ocenili da su svoje predizborne spotove uradili u skladu sa zakonima i propisima Srbije, odnosno da nisu prekršili Zakon o oglašavanju.
"Spot govori o rezultatima rada Mlađana Dinkića kao ministra i nema govora o kršenju Zakona o oglašavanju. Predsednik URS je u svojstvu Ministra ekonomije započeo pregovore, pomagao u realizaciji i na kraju svojeručno potpisao ugovore između pomenutih kompanija i Vlade Srbije", navodi se u saopsstenju URS-a.
Karadžić je objasnio da će Savet RRA, ukoliko bude smatrao da ima elemenata kršenja Zakona o oglašavanju, uputiti prekršajnu prijavu, pa će konačnu reč o tome dati Prekršajni sud.
Predviđene kazne, kako piše u Zakonu o oglašavanju, za "neistinito, upoređujuće i prevarno" oglašavanje su od 100.000 do milion dinara.
URS u spornom spotu koristi, pored ostalih, i logo kompanije "Fijat", za čiji je dolazak u Srbiju lider URS bio angažovan kao ministar u Vladi Srbije.
(Tanjug)