Digital Day 16 - 17. maja u Jugoslovenskom dramskom pozorištu
U okviru konferencije Digital Day 2019. će biti dodeljene i IAB MIXX Awards, koje nagrađuju najbolje digital kampanje proizvedene u godini za nama
How do you trust? glavno je pitanje, i slogan, ovogodišnje Digital Day konferencije.
Kako veruješ brendu?
Kako veruješ sadržaju?
Kako veruješ medijima?
Kako veruješ svojim saradnicima…
… samo su neka od pitanja na koja će posetioci Digital Day 2019. započeti diskusiju, pronaći odgovore, preispitati ono što znaju ili misle da znaju i reći nam kome to oni zaista veruju?
Pridružite nam se 16 - 17. maja u Jugoslovenskom dramskom pozorištu u Beogradu na najvažnijoj regionalnoj digital konferenciji, koja se devetu godinu zaredom održava u organizaciji IAB Serbia!
Očekuju vas brojna predavanja, paneli, diskusije, a preliminarne najave predavača obećavaju da će nam se zavidna postavka stručnjaka obratiti sa scene JDP-a:
Zach Pentel, Global Director - Brand Strategy @Spotify,
Brian Braiker, Editor @AdAge,
Chapin Clark, Executive VP @R/GA,
Edward Cotton, Brand Strategy Consultant, Former CSO @BSSP,
Brian Morrissey, Editor In-Chief @DigiDay,
Steve Dool, Head of Community Partnerships @Depop,
i Ana Anđelić, Executive Brand Consultant @David Yurman, koja se našla i na Forbes CMO NEXT 2018. listi, prva su najavljena imena konferencije.
U okviru konferencije se, već tradicionalno, dodeljuju i IAB MIXX Awards koje nagrađuju najuspešnije domaće kampanje iz polja digital marketinga. Ovogodišnja dodela nagrada nas čeka drugog dana konferencije, 17. maja, a prijava radova traje do 15.04. Obavezno zapratite Digital Day 2019. i IAB Srbija na društvenim mrežama Facebook, Twitter i YouTube kako biste na vreme ispratili najave novih predavača i prijavili rad svoje agencije ili kompanije.
Za više informacija posetiti sajt konferencije Digital Day i vidimo se na #DigitalDay2019.
O IAB Serbia:
Interactive Advertising Bureau Serbia je udruženje koje se bavi pružanjem aktivne podrške rastu i razvoju tržišta digitalnog i interaktivnog marketinga u Srbiji, kao deo globalne IAB mreže i član IAB Europe.
IAB Serbia je u potpunosti posvećen konstantnom razvoju lokalnog digitalnog i interaktivnog tržišta, pružanjem adekvatnih edukativnih sadržaja svim zainteresovanim stranama, omogućavanjem veće transparentnosti tržišta i promocijom evropskih IAB vrednosti na lokalnom nivou.
(Telegraf.rs/ PR)