United Media u saradnji sa Direct Mediom ulaže 10 miliona evra u nove projekte sa Dandelion productions

3. i 4. sezona “Ubica” ostaju na TOP kanalu!

Nakon izuzetno uspešne saradnje na produkciji Ubica mog oca 2 i velikog uspeha prve i druge epizode druge sezone serije, premijerno prikazane na novom Top kanalu u okviru platformi United Grupe (SBB, Total TV, Telemach), United Media je, u saradnji sa Direct Mediom, postigla dogovor sa američkom kompanijom Dandelion productions o višegodišnjoj saradnji.

Pomenuta saradnja sa Dandelion productions, pod rukovodstvom Predraga Gage Antonijevića, podrazumeva ulaganje od čak 10 miliona evra! Na realizaciju odmah dolaze 3. i 4. sezona Ubica mog oca i serija Zaspanka za vojnike. U okviru ovog budžeta, za potrebe TOP kanala, takođe će ekskluzivno biti proizvedeni i drugi serijski programi i formati.

Prva i druga epizoda UMO bile su najgledaniji program kod gledalaca SBB platforme. Gledanost je u proseku bila čak preko 20% “share-a”, daleko iznad nacionalnih kanala u periodu od 20:00 do 21:00, prema podacima TVbeat-a merenih na celoj bazi korisnika. TVbeat (tvbeat.com) je najmoderniji sistem merenja gledanosti koji se koristi na evropskim kablovskim, IPTV i drugim digitalnim platformama za gledanje TV-a.

(Telegraf.rs/ PR)