Pripremite se za Dane komunikacija
Rezervišite svoju kotizaciju i smeštaj na vreme - budite deo festivala koji ruši sve rekorde
Šesto izdanje najvećeg komunikacijskog festivala "Dani komunikacija" održaće se od 12. do 15. aprila 2018., a domaćin će još jednom biti grad Rovinj i kreativni ambijent hotela Lone.
Zbog velikog interesovanja za festival, kompletna ponuda smeštaja u hotelu Lone prošle godine je bila rasprodata za samo tri nedelje. Zbog toga ove godine organizatori sve zainteresovane već sada pozivaju da što pre isplaniraju svoju odlazak u Rovinj i rezervišu svoj smeštaj i kotizacije.
- Prošla godina bila je rekordna po svim pokazateljima, a ove godine pripremamo zasigurno najbolje izdanje festivala do sad. Intenzivno radimo na bogatom programu sa fokusom na tehnologiju koja u sprezi s vrhunskim idejama daje razorne rezultate. Zato ćemo ove godine dovesti najbolje stručnjake iz celog sveta koji će govoriti o vrućim temama naše industrije, inovacijama, tehnologiji, idejama i upravljanju podacima - visoka očekivanja od novog izdanja već je sada potvrdila i direktorka festivala Dunja Ivana Ballon koja je najavila simbiozu tehnologije i kreativnosti kao temu šestog izdanja Dana komunikacija.
Srušeni svi rekordi
Prethodno izdanje festivala srušilo je sve rekorde – ostvareno je 2.400 registracija, a 98% učesnika preporučilo je festival svojim kolegama te izjavilo kako bi želeli da se vrate i sledeće godine. Prijavljeno je ukupno 227 takmičarskih projekata, a festival je srušio rekorde i u smislu dodeljenih nagrada kojih je bilo čak 50, a koje je odabralo preko 40 članova žirija.
Tokom tri dana festivala, posetioci su imali priliku da upiju znanje čak 16 internacionalnih predavača mahom odlično ocenjenih, među kojima su bili politički konzultant Alex Braun, osnivač torrent portala The Pirate Bay Peter Sunde, suosnivač agencije CP+B Chuck Porter, Natasha Jen iz dizajn studija Pentagram i mnogi drugi. Preko 90 kompanija i institucija podržalo je projekt što takođe potvrđuje status Dana komunikacija kao najvažnijeg strukovnog događanja industrije tržišnih komunikacija u Hrvatskoj.
Osim predavanja renomiranih stručnjaka iz industrije oglašavanja i odnosa s javnošću, program Dana komunikacija poznat je i po dodelama nagrada za prestižna takmičenja kao što su Effie, IdejaX, Mixx i Young Lions, te nezaboravnim koncertima i partijima. Kao i dosadašnjih godina, festival će u velikom broju privući oglašivače, agencije, stručnjake za odnose s javnošću, predstavnike medija, studente i sve ostale profesionalce iz komunikacijske industrije.
Rane prijave za kotizacije i smeštaj biće otvorene do 13. februara 2017. Smeštaj u hotelu Lone do tada se može rezervisati po posebnim cenama samo za učesnike festivala, a svi koji će biti smešteni u Loneu ostvaruju dodatni popust na cenu kotizacije već od 300 kn po osobi.
Više informacija pronađite na www.danikomunikacija.com.
HURA
Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje je vodeće strukovno udruženje u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Članovi HURA-e neke su od najboljih i najnagrađivanijih domaćih agencija. HURA organizuje nacionalni festival tržišnog komuniciranja Dane komunikacija s pripadajućim takmičenjima Effie, IdejaX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes i mnoge druge projekte. Bori se za poboljšanje tržišnih uslova i napredak čitave industrije, što uključuje lobističke aktivnosti, pregovaranje sa zakonodavcem, promociju struke, brojna istraživanja i statistike u industriji, savetovanje i drugo. Izvan granica deluje u sklopu EACA-e (Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje) te kao ekskluzivni predstavnik Cannes Lions i Effie Worldwide organizacija za Hrvatsku. Više o HURA-i na www.hura.hr.
IAB Hrvatska
IAB Hrvatska je neprofitno udruženje posvećeno interaktivnom marketingu, osnovano s ciljem da stimuliranjem i usmeravanjem industrije da potpomogne razvoj interaktivnih marketinških komunikacija u Hrvatskoj. IAB Hrvatska je zamišljen kao forum profesionalca interaktivnog marketinga, s ciljem razvoja tržišta interaktivnog marketinga na način da kontinuirano dokazuje njegovu efikasnost, promoviše ga i štiti, te to čini udruživanjem industrije, kreiranjem standarda, istraživanjima, savetovanjem i edukacijom, kako industrije u celini, tako i njenih članova. IAB Hrvatska je osnivač Europskog udruženja IAB Europe i deo globalne mreže IAB-a.
(Telegraf.rs/ PR)