Asocijacija medija produžila rok za prijavljivanje na konkurs "Vizualizacija medijske scene" do 27. septembra

V. K.
Vreme čitanja: oko 1 min.

Cilj Konkursa je da afirmacija mladih vizuelnih umetnika

Foto: Shutterstock

Asocijacija medija (AsMedi) peodužila je rok za prijavljivanje na Konkurs na temu "Vizualizacija medijske scene" za mlade vizuelne umetnike do 35 godina.

Konkurs je otvoren kroz projekt "Improving ASMEDI Newsletter – Framing media perspectives for new time and new audience" i realizuje se u okviru #SustainMedia Programme, koji kofinasiraju Evropska unija i Nemačko Savezno ministarstvo za ekonomsku saradnju i razvoj.

Nagrade

Autorima deset najboljih radova biće dodeljena nagrada u pojedinačnoj vrednosti od 200 eura, bruto (protivvrednost u dinarima), kao i promocija na platformama Asocijacije medija.

Žiri

Najbolje radove biraće žiri koji sačinjavaju likovni umetnik Jugoslav Vlahović, dizajner Slavimir Stojanović Futro i arhitekta Andrej Josifovski Pijanista.

Cilj

Cilj Konkursa je da afirmacija mladih vizuelnih umetnika koji će na kreativan način prikazati jednu od najčešćih tema u medijima. Najboljih deset radova, po izboru žirija, biće prikazani na izložbi u organizaciji Asocijacije medija i u okviru AsMedi Newsletter-a.

Ispod možete pročitati više o temama konkursa.

Rok i uslovi

Rok za prijavu radova je  27.septembar 2024. godine. Na Konkurs se mogu prijaviti mladi vizuelni umetnici, do 35 godina. Grafičko rešenje treba da bude dimezija 100X70cm (landscape) 72 dpi, odnosno 3000X2000 px.

Kompletnu prijavu (Rad, “Prijavni formular na Konkurs” i “Izjava o originalnosti i autorstvu rada”) treba poslati na imejl: edukacija@asmedi.org

Po donošenju odluke i izboru najboljih, Asocijacija medija će organizovati izložbu na kojoj će autori predstaviti svoje radove.

Više informacija učesnici konkursta mogu pronaći OVDE, prijavni formular je dostupan na ovom LINKU dok izjavu o originalnosti možete naći OVDE.

(Telegraf.rs)