PRiZnanje 2019 za Beogradsku filharmoniju

Beogradska filharmonija dobitnik je dve nagrade koje dodeljuje Društvo Srbije za odnose sa javnošću

Foto: Promo

Na konkursu za 22. dodelu godišnjih nagrada PRiZNANJE 2019, Filharmonijski koncerti za bebe su nagrađeni u čak dve kategorije - za Brend PR i Komunikaciju društveno odgovornih projekata. Nagrade su uručene Jeleni Milašinović, PR menadžeru Beogradske filharmonije.

Hit projekat koji je obeležio sezonu 18/19 snažno je doprineo da se Beogradska filharmonija ustoliči kao brend koji se voli. Kao jedinstveni centar edukacije i mesto gde se prave prvi koraci u upoznavanju sa klasičnom muzikom, Beogradska filharmonija neguje svoju publiku od samog početka i razvija dugotrajan odnos sa celokupnom zajednicom.

Koncertići za bebe Beogradske filharmonije postali su nova tačka susreta kroz projekat koji je povezao publiku sa institucijom, brend sa javnošću, kao i zaposlene sa njihovom kućom. Pored beskrajnog zadovoljstva koje su pružili, koncerti za bebe su primer dobre prakse koji je inspirisao i druge institucije kulture da postanu “bejbi frendli” i planiraju slične programe.

(Telegraf.rs/ PR)