Bend "Bukowski" nestao je sa scene nakon poplava 2014. godine, a sada se vraća sa hitom! (VIDEO)

Bend "Bukowski" iz Obrenovca se, na radost svojih obožavalaca, vraća, posle svih turbulencija koje su ih tokom godina pratile, u punu formu i kao adut, u najavi novog EP-ja radnog naslova "U plamenu", donosi singl "Glas" za koji je spot uradio Marko Ristić ("Hardwired magazin")

- Na sve ovo se čekalo jako dugo - ističe pevač grupe Branko Milojević. Posle poplava koje su 2014. zadesile naš grad, ostali smo bez opreme, sredstava, vremena i, nažalost, benda. Iako je pesma "Glas", kao i druge na ovom izdanju, nastala još 2012. godine, jednostavno, nismo bili u mogućnosti da je objavimo ranije. Zahvaljujući nesebičnoj pomoći naših velikih prijatelja, konačno smo uspeli da ostvarimo cilj.

Foto: Marko Ristić
  • "Bukowski" je već "punoletan". Postojite od 2000. godine...

- Okosnicu grupe danas činimo basista Branko Spasić i ja. U realizovanju ovih pesama i spota pomogli su nam gitarista Miloš Nešović ("Pro Rock") i bubnjar Marko Mrčarica ("Void inn", ex "Rain Delay"). Njima dugujemo zahvalnost i za mogućnost planiranja sledećih poteza. Nameravamo da snimimo spotove i za ostale pesme sa budućeg izdanja, i to će obeležiti početak 2019. godine.

Foto: Marko Ristić
  • Uslediće koncertno promovisanje EP-ja?

- Ujedno ćemo podsetiti publiku na neke pesme sa našeg prvog CD-a "U dimu" (2013). Intenzivno radimo na stvaranju stabilne postave benda. Tražimo gitaristu i bubnjara koji bi mogli da se posvete radu u grupi koliko i mi. Svako ko je do sad svirao u bendu ostavio je svoj trag, ali je ipak je "isplivao" ovaj čvrsti zvuk koji negujemo. Izgleda da i publika voli to, s obzirom da smo nailazili na odlične reakcije gdegod da smo nastupali. Svako ko voli "Ritam nereda", "Bjesove", "Metaliku", voleće i "Bukowski".

Foto: Marko Ristić
  • Kakva je, po vama, današnja rokenrol scena u Srbiji?

- Imamo sjajne izvođače, ali je problem što ti bendovi ne dobijaju prostor koji zaslužuju - ni u medijima, ni kod promotera, menadžera... Viđeniji festivali "okreću" iste izvođače već deset godina, i više. Stalno isti likovi koji se "recikliraju" pod ovim ili onim imenom. Menadžeri hoće da se "nakače" bendu koji je već poznat, mediji hoće da pričaju o bendovima koji su već poznati, organizatori koncerata angažuju grupe koje su već poznate, jer je to laka lova, sigurna zarada. A kako da neko postane poznat ako se ne pojavi u medijima, na koncertu? Džabe se bend trudi ako se ne trude drugi, ako mu ne pruže šansu? Svako mora da radi svoj posao. Ne želim da budem pripadnik bilo kakve interesne grupe da bih dobio svoje parče hleba.

(Telegraf.rs)