Vikend u znaku mode i zabave na Jahorini
Najveća regionalna smotra mode, Fashion Weekend Jahorina, uspešno je prethodnog vikenda održana na Jahorini, predstavljajući impresivnu listu renomiranih dizajnera i umetnika koji su svojim kreacijama oduševili publiku
Na ovoj prestižnoj manifestaciji, svoje nove kolekcije predstavili su Verica Rakočević, Bata Spasojević, Nevena Ivanović, Amina Hasanbegović, IMPAKT, zajedno sa mnogim drugim talentovanim dizajnerima.
Fashion Weekend Jahorina je više od običnog modnog spektakla, on predstavlja simbiozu elegancije i prirodne lepote koja nas okružuje. Ovaj događaj nije samo prilika da svet upozna jedinstvenu destinaciju Jahorine, već i da se istakne raznolikost koju ova planina pruža tokom cele godine. Osim što privlači veliki broj posetilaca, Fashion Weekend Jahorina ima značajnu ulogu u afirmaciji mladih i talentovanih ljudi iz regiona. Ove godine, manifestacija je pružila platformu za lokalne dizajnere i brendove da izlože svoje proizvode, promovišući tako lokalni kreativni talenat.
Svi posetioci ovog fantastičnog događaja imali su priliku da se zabave i uz nastupe legendarnih glumaca, Branka Đurića Đure, Milutina Mime Karadžića, Jelene Gavrilović i Zale Đurića koji su izveli evergreen muzičke numere iz filma „Ljubav i moda“. Kao zvezda večeri, na sceni Olimp bara, nastupila je regionalna trep izvođačica Senidah i svim učesnicima i posetiocima ovog događaja priredila magičnu noć koju će dugo pamtiti. U okviru drugog dana događaja, održan je i zanimljiv panel pod nazivom „Od umetničke vizije do poslovnog sjaja". Panel je bio podeljen na dve sesije, „Film i moda" i „Kada se sretnu moda i biznis". Učesnici panela su se bavili aktuelnim temama, istražujući povezanost između filmske umetnosti i sveta mode, kao i važnost usklađivanja modnog stvaralaštva sa poslovnim aspektima.
Jedan od učesnika panela bio je direktor Olimpijskog centra Jahorina Dejan Ljevnaić, koji je podelio svoje dragocene uvide o vođenju tima i postizanju uspeha. Ljevnaić je istakao da uspeh pojedinca doprinosi uspehu celog tima i obrnuto. Doslednost u kvalitetu usluga i proizvoda, kao i kontinuirano učenje i razvoj, predstavljaju ključ uspeha u modernom poslovanju. Takođe, naglasio je da je važno uvek razmišljati korak unapred, ne prestajati sa inovacijama i stalno tražiti motivaciju u zdravoj konkurenciji.
Posebna pažnja posvećena je i ekološkom aspektu Fashion Weekend-a Jahorina. Olimpijski centar Jahorina se angažuje u očuvanju prirodne sredine, te je u saradnji sa organizatorima obezbeđen održiv pristup planiranju i sprovođenju događaja. Naglašeno je da je održivost važna tema i u modnoj industriji, a dizajneri se podstiču da koriste prirodne materijale i razvijaju kolekcije koje naglašavaju održivost.
Tokom trajanja Fashion Weekend-a Jahorina, planina Jahorina je ugostila više od 3000 posetilaca, što je rekordan broj za ovu manifestaciju. Velika poseta i interesovanje ukazuju na uspeh i rastući značaj ove regionalne smotre mode. Ovo je drugi po redu Fashion Weekend Jahorina i ovogodišnji događaj se održao u okviru Sarajevo Film Festivala, dodatno doprinoseći sinergiji između sveta filma i mode, a prvi dan obeležila je sjajna žurka u okviru SFF-a kao i projekcija filma „Ljubav i moda“. Najistaknutija imena iz sveta glume i mode zajedno sa predstavnicima uprave Olimpijskog centra Jahorina prošetali su najpopularnijim crvenim tepihom u okviru Sarajevskog festivala filma. Fashion Weekend Jahorina je postao prepoznatljiv događaj koji spaja eleganciju mode sa prirodnom lepotom Jahorine, dok istovremeno podržava kreativnost, održivost i timski duh. Očekuje se da će budući događaji nastaviti da inspirišu i promovišu kreativni talenat i inovacije iz regiona.
(Telegraf.rs/PR)