Trajekt od 570.000 evra sutra počinje sa radom u Boki Kotorskoj: Može pristati u Lepetane i Kamenare
Trajekt "Prizna", je Morsko dobro kupilo u Hrvatskoj, a prema nezvaničnim informacijama "Vijesti" plaćen je 570 hiljada evra
Trajekt "Prizna", nedavno nazvan "30. avgust", sutra bi trebalo da počne sa radom , nakon što je utvrđeno da može da pristane u Lepetane i Kamenare, rečeno je "Vijestima" u Javnom preduzeću Morsko dobro.
Oni su naveli da nisu potrebni nikakvi radovi na trajektnim pristaništima u Lepetanima i Kamenarima jer je utvrđeno da dimenzije ukrcajnih rampi na trajektu odgovaraju.
Čelnici Morskog dobra su 9. marta merili obalu.
"Ovo je malo veći trajekt, verovatno i drugi koji će se kupiti, makar neki od njih, moraju da budu malo veći, kakav je problem danas sa onim montažnim pontonima da se reguliše pristanište, ne možemo da imamo pristanište kao pre 50 godina, svi radovi mogu da se izvedu, ne treba više oko toga uopšte trošiti reči", poručio je 10 . marta premijer Dritan Abazović.
Iz Morskog dobra je zvanično danas saopšteno da je prvi od nekoliko trajekata koje će to preduzeće koristiti u poslovima prevoza vozila i putnika, trajekt "30. avgust", te da je planirano da on počne sa radom u ponedeljak.
"Odlukom Vlade Crne Gore, Javnom preduzeću za upravljanje morskim dobrom omogućeno je bavljenje pomorskim i priobalnim prevozom putnika, kao i prevozom putnika unutrašnjim plovnim putevima. S tim u vezi, Javno preduzeće je pristupilo formiranju svoje sopstvene flote te nabavci trajekta koji će u narednom periodu saobraćati na relaciji Lepetane-Kamenari", navodi se u saopštenju.
Trajekt "Prizna", je Morsko dobro kupilo u Hrvatskoj, a prema nezvaničnim informacijama "Vijesti" plaćen je 570 hiljada evra.
Trajekt star 53 godine je nedavno tamošnji državni brodar "Jadrolinija" iz Rijeke, rashodovala i povukla iz operativne upotrebe zbog tehnološke zastarelosti i nedovoljnih kapaciteta.
Šest trajekata kompanije "Pomorski saobraćaj" prestalo je da saobraća na linjii Kamenari-Lepetane u ponoć 17. februara, nakon što je toj firmi direktor Morskog dobra Mladen Mikijelj u popodnevnim satima tog dana, dostavio akt u kome ih obaveštava da je ugovor te komapanije i JPMD iz 2004. sa aneksom iz 2019. koji je bio pravni osnova za obavljanje trajektne delatnosti u Boki, "prestao da važi".
Od tada do daljeg po zaključku Vlade, novi operater linije je JPMD, koja se održava sa malim trajektom-brodom "Vasilije", koji mu je besplatno ustupila građevinska kompanija "Briv Construction" iz Kotora.
"Vasilije" koji je sagrađen 1978. godine, nije bio registrovan kao putnički brod (trajekt), već teretni brod za prevoz građevinske operative.
(Telegraf.rs)