Slabo grejanje u kući Bosanca nateralo da zaviri u kupljen ogrev: Pored uglja, dobio i kamenje
Kupac uglja je razočaran jer je očekivao da će za svj novac dobiti ono što je tražio.
Čovek iz Bijeljine, koji je spremajući se za grejnu sezonu kupio pet tona uglja, shvatio je da je uz ovaj energent dobio i veliku količinu kamenja, zbog čega mu grejnje u kući nije adekvatno.
U udruženjima za zaštitu potrošača kažu da se on na plaćenu i isporučenu robu može žaliti ako ima račun.
Kupac uglja je razočaran jer je očekivao da će za svoj novac dobiti ono što je tražio.
"Prvo sam primetio da je slabije grejanje u kući. Nije mi bilo jasno u početku šta je. Međutim, ubrzo sam shvatio da u tih pet tona, otprilike, svaka treća lopata koju naložim kamen. To primetim kada završim sa loženjem i kada čistim peć, kamen ostane, ne može da izgori. To je jednostavno ranije bilo teško uočiti, jer je kamen poprimio crnu boju, boju uglja", kaže ovaj Bijeljinac za portal InfoBijeljina.
Ove godine je ugalj, kako dodaje, kupio u jednoj bijeljinskog firmi, a inače nije imao problema prethodnih godina. Kako dodaje, u pitanju je banovićki orah ugalj.
"Nije problem platiti cenu koja je na tržištu, ali bar da dobijem robu koju sam platio, a ne ovako. Stvarno nemam reči", kaže on.
Iz bijeljinskog Udruženja za zaštitu potrošača “Zvono” navode da ukoliko je kupac od prodavca uzeo račun, onda ima pravo na žalbu s obzirom na to da je isporučena nekvalitetna roba.
"Ako je firma od koje je proizvod kupljen registrovana, kupac ima pravo da se žali, pod uslovom da trgovac ima knjigu žalbi, i da zatim kupac traži zamenu robe ili povrat novca. U slučaju da je roba prodata “na crno” po zakonu kupac ne može ništa ostvariti. Jedino što može učiniti jeste da se dogovori sa trgovcem i da na neki način ispravi načinjenu štetu", rekao je za InfoBijeljina Jovan Vasilić, predsednik Udruženja “Zvono”.
(Telegraf.rs)