BalCannes šalje najbolju agenciju regiona u Kan

Najboljih 25, prema izboru stručnog žirija, osvajaju BalCannes nagrade

Sve regionalne marketinške agencije pozvane su da, do 1. septembra, prijave svoje projekte za BalCannes, koji će se i ove godine održati u Rovinju, u sklopu Weekend Media Festivala.

Na sedmom po redu Balcannes-u, u organizaciji hrvatskog udruženja društva za tržišno komuniciranje i Weekenda, biće izabrano 25 najboljih projekata iz cele regije. Najbolji među njima, osvojiće posebne nagrade žirija – Balcannes lavove, dok najbolju regionalnu agenciju očekuje posebna nagrada – takmičenje na međunarodnom festivalu kreativnosti u Kanu, 2019. godine. Dobitniku nagrade za najuspešniju agenciju u regionu, organizatori Balcannes-a će finansirati trošak prijave jednog projekta na Cannes Lion takmičenju 2019. godine.

O nagrađenima će odlučivati stručni žiri, sastavljen od 25 stručnjaka – predstavnika klijenata, agencija i novinara iz nekoliko zemalja regiona. Zanimljivo je to što je BalCannes jedna od retkih prilika na kojoj učesnici mogu iz prve ruke saznati kako o njihovim projektima posebno razmišlja svaki od tri člana žirija – klijent, predstavnik agencije, ali i medija. Na BalCannes-u se takmiče i nagrade osvajaju i mali projekti i velike kampanje, kako za domaća, tako i za strana tržišta. Takođe, nagrađuje se i najbolji projekat realizovan na regionalnom tržištu.

Odlične vesti za sve one koji žele da prijave svoje radove su opcije "4+1 gratis" i "7+3 gratis". Ove godine, za prva četiri projekta prijavljena od strane iste agencije, peti se može prijaviti besplatno, dok se u slučaju sedam prijavljenih projekata, još tri dobijaju gratis. Prijave za ovogodišnji BalCannes vrše se online, na www.balcannes.com.

Jedanaesti Weekend Media Festival, ove godine se održava od 20. do 23. septembra, u Rovinju. Osim po konstruktivnim, a ponekad i provokativnim debatama, Weekend je poznat i po najboljim zabavama. I ove godine nas očekuje rezovrstan muzički program i druženja do kasno u noć.

(Telegraf.rs/ PR)