Mladi bračni par iz Karlovca krenuo u svoju novu vikendicu i poginuo nasred pruge. Udario ih je voz, život im se završio u smrskanoj olupini (FOTO)
Lokomotiva je udarila u bočnu, vozačevu stranu i gurala vozilo oko 200 metara
Mladi bračni par iz Karlovca u Hrvatskoj je u naselju Osor uz Mrežnicu kupio vikendicu, gde su se uputili i kobne nedelje. U podne su automobilom "reno megan" prelazili pružni prelaz, kad je njihovo vozilo, iz, za sada nepoznatog razloga, stalo na pruzi. Sumnja se da su zapeli zbog snega, piše 24.sata.hr.
Ukleti pružni prelaz odneo 7 života: Železnice nemaju novca za zaštitnu rampu! (FOTO)
- Nemam snage ništa da vam kažem. Šta tu ima da se priča, to je tragedija, njih više nema - na rubu snaga, jecajući, jedva je prozborila ožalošćena mama Nikole Predovića (32), koji je u nedelju sa svojom suprugom Sanjom Hlaić (29) smrtno stradao u naletu teretnog voza u Donjem Zvečaju.
Lokomotiva je udarila u bočnu, vozačevu stranu i gurala vozilo oko 200 metara. Uprkos brzoj intervenciji vatrogasaca i Hitne pomoći, Nikoli i Sanji nije bilo spasa. U smrskanoj olupini automobila zadobili su višestruke smrtonosne povrede i preminuli su na licu mesta.
NEMA MODERNIZACIJE
Ta je tragedija podstakla sindikat hrvatskih železnica da u javnost iznesu brojne optužbe na račun Infrastrukture. Mario Grbešić, zamenik predsednika sindikata, kaže kako bi satima mogao da nabraja primere nesreća koje “idu na dušu” Infrastrukture. Tvrdi da ta firma služi za zapošljavanje podobnih kadrova.
- Jedini konkursi su oni za članove uprave. Imamo bezbroj pomoćnika, direktora i drugog rukovodećeg osoblja, a kad treba zaposliti čoveka o čijoj sigurnosti zavise ljudski životi, onda za njih nema mesta - jasan je Mario Grbešić koji smatra da unazad pet godina nema modernizacije ni tehnoloških rešenja koji bi saobraćaj učinili sigurnijim.
Kaže da u Hrvatskoj postoji oko 1.400 pružnih prelaza bez fizičke prepreke, odnosno branika i polubranika.
Ističe da je pre tri godine donesen plan modernizacije 200 prelaza širom zemlje, koji je trebalo da bude realizovan od 2015. do 2019. godine.
Pogledajte video:
(Telegraf.rs)