Proglašeni pobednici SoMo Borca, najvažnije regionalne digitalne nagrade
Na drugom danu jubilarnog Weekend Media Festivala u Rovinju dodijeljena su priznanja za najbolje digitalne radove u devet SoMo Borac kategorija
Reč je o najvažnijoj regionalnoj digitalnoj nagradi nakon koje redovno saznajemo kakvi nas trendovi u digitalnom marketingu očekuju u narednoj godini.
Ove godine SoMo Borac je imao rekordnih 145 prijava koje je ocenjivao žiri sastavljen od 28 stručnjaka za digitalni marketing iz najboljih regionalnih agencija. Ove godine žiri je glasao ovako:
SoMo App
McCann Beograd, Muzej savremene umetnosti u Beogradu POBJEDNIK
Grey Ljubljana, Triglav Insurance
404, SevenOfNine, HRT
SoMo Content
Grey Ljubljana, A1 Slovenija POBJEDNIK
McCann Beograd, Carlsberg Srbija
Grey Ljubljana, A1 Slovenija
Digitalni Mix
Grey Ljubljana, A1 Slovenija POBJEDNIK
Eden na Eden marketing agency, Yesterday News - News parody show
404, BBDO Zagreb, Prom media Group, Hrvatski Telekom
SoMo Social
Pioniri Communications, Guarana (Knjaz Miloš) POBJEDNIK
Luna TBWA, Pivovarna Laško Union
Imago Ogilvy, Dalmacijavino Split
SoMo Tech
Real grupa, Zagrebačka banka POBJEDNIK
Communis, Heineken
Bamboo Lab, VIPnet
CM godine
Marko Jovanović, Executive Group, McDonald's Srbija POBJEDNIK
Lucija Potočnik, Degordian, Zagrebačka pivovara
Helena Kuhar, 404, Coca-Cola
SoMo Web
Agencija Size, Agencija Size POBJEDNIK
Infinum, Museum of Broken Relationships
404, Broj 42, Hrvatski Telekom
(telegraf.rs/promo)