Proglašeni pobednici SoMo Borca, najvažnije regionalne digitalne nagrade

Na drugom danu jubilarnog Weekend Media Festivala u Rovinju dodijeljena su priznanja za najbolje digitalne radove u devet SoMo Borac kategorija

Reč je o najvažnijoj regionalnoj digitalnoj nagradi nakon koje redovno saznajemo kakvi nas trendovi u digitalnom marketingu očekuju u narednoj godini.

Ove godine SoMo Borac je imao rekordnih 145 prijava koje je ocenjivao žiri sastavljen od 28 stručnjaka za digitalni marketing iz najboljih regionalnih agencija. Ove godine žiri je glasao ovako:

SoMo App           

McCann Beograd, Muzej savremene umetnosti u Beogradu POBJEDNIK

Grey Ljubljana, Triglav Insurance

404, SevenOfNine, HRT

SoMo Content   

Grey Ljubljana, A1 Slovenija POBJEDNIK  

McCann Beograd, Carlsberg Srbija

Grey Ljubljana, A1 Slovenija

Digitalni Mix       

Grey Ljubljana, A1 Slovenija POBJEDNIK  

Eden na Eden marketing agency, Yesterday News - News parody show

404, BBDO Zagreb,  Prom media Group, Hrvatski Telekom

SoMo Social        

Pioniri Communications, Guarana (Knjaz Miloš) POBJEDNIK

Luna TBWA, Pivovarna Laško Union

Imago Ogilvy, Dalmacijavino Split

SoMo Tech

Real grupa, Zagrebačka banka POBJEDNIK

Communis, Heineken

Bamboo Lab, VIPnet

CM godine          

Marko Jovanović, Executive Group, McDonald's Srbija POBJEDNIK 

Lucija Potočnik, Degordian, Zagrebačka pivovara

Helena Kuhar, 404, Coca-Cola

SoMo Web          

Agencija Size, Agencija Size POBJEDNIK

Infinum, Museum of Broken Relationships

404, Broj 42, Hrvatski Telekom

(telegraf.rs/promo)