P&G nastavlja da podržava ugrožene zajednice u Srbiji
Procter & Gamble, kompanija koja obuhvata Ariel, Fairy, Lenor, Pantene, Always i druge vodeće brendove, produžila je partnerstvo sa lokalnim nevladinim organizacijama koje se bave podrškom ugroženim porodicama i zajednicama u Srbiji
U saradnji sa fondacijom Divac i udruženjem Prijatelji dece Srbije, kompanija je u prethodne dve godine donirala preko 200.000 esencijalnih proizvoda za zdravlje i higijenu, kako bi pomogla onima kojima je pomoć najpotrebnija.
Zahvaljujući ovoj dugogodišnjoj saradnji, do socijalno najugroženijih zajednica stigla je velika količina esencijalnih sredstava za zdravlje i higijenu, što je vratilo osmeh na lice onima za koje je svaki osmeh nova pobeda. Nekoliko tona osnovnih P&G proizvoda stiglo je do organizacija koje se bave integracijom mladih, ugroženih porodica s decom, skloništa za žene i decu i ostalih korisnika.
- Kao što znate, glavni pravac i fokus rada Fondacije Ana i Vlade Divac od samih njenih početaka jeste humanitarna pomoć. Kroz naše aktivnosti ohrabrujemo razvoj filantropije, kako na individualnom, tako i na korporativnom planu. Brojni donatori, i pojedinci i kompanije, učestvovali su u našim akcijama i dali veliki doprinos našim projektima. Jedan od naših dogogodišnjih partnera je i Procter & Gamble, sa kojim smo imali zadovoljstvo da sarađujemo i implementiramo projekte koji za cilj imaju unapređenje zdravlja i kvaliteta života pripadnika najugroženijih zajednica, i veoma smo ponosni na uspeh koji smo postigli. U okviru našeg poslednjeg projekta obezbedili smo pomoć za tri porodilišta u Beogradu, Vranju i Pirotu, kojima je obezbeđena medicinska oprema u skladu sa njihovim potrebama, u cilju stvaranja boljih uslova za nove mame, ali i medicinske radnike u porodilištima - navela je Ana Koešal, direktorka Fondacije Ana i Vlade Divac.
- Podrška koju P&G kompanija nesebično pruža značajna je kako korisnicima, tako organizacijama koje pomoć uspostavljaju i na terenu deluju. Briga o deci i najranjivijem stanovništvu nije samo akt davanja, već i svetlo koje znaći- niste sami! Prijatelji dece Srbije će uvek biti tu kao partneri u toj vrednoj misiji. - rekla je Iva Eraković, direktorka Prijatelja dece Srbije.
P&G je posvećen tome da uvek čini pravu stvar i bude „Sila za rast i snaga za dobro”. Iz tog razloga, naši ljudi i naši brendovi rade nešto dobro svakog dana. Bilo da je reč o podizanju svesti o higijeni ili obezbeđivanje sredstava za higijenu porodicama kojima je to potrebno, naš cilj jeste da unapredimo zdravlje i kvalitet života ugroženih zajednica sa kojima smo u dodiru. Neki od lokalnih primera uključuju partnerstvo sa Fondacijom Ana i Vlade Divac, sa kojim je srpski tim kompanije P&G udružio snage u decembru 2022. godine u okviru projekta zasađivanja stabala. Takođe, 2021. godine Ariel je podržao inicijativu ove organizacije da zasadi mlade sadnice drveća u parku na Ušću, kao deo kampanje „Svaki stepen je važan. Svako drvo je važno“. Uz to, svake godine zaposleni u kompaniji P&G, uz podršku Prijatelja dece Srbije, donose tračak nade deci iz ugroženih porodica. Zahvaljujući našim zaposlenim, oko pedesetoro dece je ispod jelke pronašlo dugoočekivane novogodišnje poklone.
(Telegraf.rs/PR)