Budi deo akcije i obezbedi novu odeću za svu decu iz Svratišta
Ariel i Lenor, brendovi kompanije Procter & Gamble, nastavljalju svoje obećanje da podržavaju lokalne zajednice
Ariel i Lenor, brendovi kompanije P&G, sa ponosom su otpočeli novu kampanju usmerenu na pomoć svim Svratištima za decu u Srbiji. Za svaki kupljeni Ariel All in 1 PODS + Oxi effect ili Lenor Spring Awakening omekšivač u Maxi, Mega Maxi, Tempo i Shop & Go prodavnicama, istovremeno će biti doniran deo sredstava za kupovinu nove odeće za decu iz svih Svratišta u Srbiji. Kampanja će trajati od 01. septembra 2021. do 30. juna 2022. godine.
Ova kampanja dolazi nakon prethodne inicijative za unapređenje uslova u porodilištima u Srbiji, kao nastavak vizije da se pomogne najugroženijoj deci i deo je P&G inicijative 2,021 Dobro Delo u 2021. Sada će Ariel i Lenor obezbediti novu odeću svakom detetu korisniku Svratišta, što je 800 dece širom Srbije. Nažalost, postoji određeni broj dece u Srbiji koja žive ili rade na ulici, i koja su zbog takvog načina života izložena višestrukim rizicima. Ova deca pripadaju najsiromašnijem društvenom sloju, zbog čega svakodnevno ostaju gladna i bez odgovarajuće odeće. Kako je usled globalne pandemije i ekonomskih neprilika broj korisnika Svratišta stalno u porastu, Ariel i Lenor žele da pomognu najugroženijima.
- Doniranjem nove dečije odeće deci iz Svratišta u Srbiji, P&G i njegovi brendovi nastavljaju da ulažu u lokalnu zajednicu na najosetljiviji način, pružajući pomoć tamo gde je najpotrebnija. Nedavno smo donirali preko 5000 toplih obroka deci u Svratištima, a sada nastavljamo da im budemo podrška. Nećemo stati ovde, naš plan je da nastavimo da doprinosimo zajednici pomažući onima kojima je pomoć najpotrebnija - rekao je Razvan Resmerita, direktor komunikacija kompanije Procter & Gamble za jugoistočnu Evropu.
Partner u realizaciji kampanje je udruženje "Prijatelji dece Srbije“, koje preko 30 godina doprinosi promociji i ostvarivanju prava deteta, kao i stvaranju uslova za sigurno i srećno detinjstvo.
- Prijatelji dece Srbije posebnu pažnju posvećuju deci iz osetljivih grupa. Zato nam je od izuzetne važnosti kad imamo partnere koji brinu o dobrobiti dece koja su na društvenoj margini. Direktna pomoć deci koja žive i rade na ulici je urgentna, jer su to deca iz najsiromašnijih porodica u Srbiji - rekla je Iva Eraković, izvršna direktorka udruženja.
Tokom prethodne kampanje "Novi početak za nove bebe“, za svaki kupljeni Ariel PODS ili Lenor proizvod, kompanija P&G je odvojila sredstva za kupovinu novih posteljina za bebe u srpskim porodilištima. Zahvaljujući ovoj uspešnoj kampanji, donirano je više od 6.000 komada novih posteljina za bebe za 26 porodilišta u 23 opštine u Srbiji.
Procter&Gamble brendovi, Ariel i Lenor, nastavljaju sa društveno odgovornim kampanjama u narednom periodu, sa ciljem unapređenja životnih uslova u zajednici u kojoj posluju.
(Telegraf.rs/PR)