Nagrada "Moj izbor": Pošta Srbije omiljeni domaći brend, već dve godine zaredom. Postekspresu pripalo drugo mesto

Nagrada „Moj izbor” je važna za 15.000 zaposlenih u Pošti, koja je i prošlu godinu završila sa odličnim rezultatima i preko 2,3 milijarde dinara dobiti, a tokom iste pružila čak 457 miliona usluga

Pošta Srbije ponovo je dobitnik prestižnog priznanja „Moj izbor” za omiljeni domaći brend u 2019. godini, u kategoriji Transport”, a kurirskom servisu Postekspres Pošte Srbije ponovo je pripalo drugo mesto. Vodeću poziciju Pošte Srbije i Post-ekspresa u kategoriji „Transport” potvrdili su potrošači u devetoj po redu akciji koju je sprovelo udruženje „Moja Srbija” u konkurenciji od 930 brendova u 27 kategorija.

- Veliko je zadovoljstvo ponovo osvojiti priznanje potrošača. Nagrada „Moj izbor” je važna za 15.000 zaposlenih u Pošti, koja je i prošlu godinu završila sa odličnim rezultatima i preko 2,3 milijarde dinara dobiti, a tokom iste pružila čak 457 miliona usluga. Posebno nas raduje što je potvrđen kvalitet i našeg kurirskog servisa koji na tržištu ekspres i paketskih usluga beleži konstantan rast i ostvaruje dominantno tržišno učešće i pored jake konkurencije. Post-ekspres, koji je tržišni lider, ostvario je preko 9,5 miliona ekspres pošiljaka, uz brz i siguran prenos i poštovanje garantovanih rokova. Ove nagrade i obavezuju, da dalje razvijamo široki spektar usluga koje nudimo i da održimo i unapredimo najrazvijeniju nacionalnu distributivnu mrežu koja omogućava najširu dostupnost, uz garanciju kvaliteta, po pristupačnim cenama i pod jednakim uslovima za sve korisnike, navodi Mira Petrović, v. d. direktora Pošte Srbije.

Foto: Pošta Srbije

Pošta planira dalji razvoj razvoj usluga u segmentu e-trgovine i digitalizaciju procesa, ali i davanje podrške drugim institucijama koje digitalizuju svoje procese, kao što je slučaj sa najnovijim projektom u nizu, projektom izdavanja i produžetka vozačkih dozvola elektronskim putem, i isporuke istih na kućnu adresu, a koji je nedavno potvrđen zaključkom Vlade Republike Srbije.

- Ključni projekti koje Pošta preduzima odnose se na maksimalnu iskorišćenost logističkih potencijala i snažne poštanske IT podrške, kao i razvoj tranzitnog centra za distribuciju robe koja je generisana u e-trgovini za region, s ciljem da Pošta Srbije ostane vodeći regionalni provajder savremene poštanske usluge, i jaka podrška nacionalnoj privredi i državnim prjektima, ističe Petrović povodom dobijanja nagrade.

Pošta Srbije ima tradiciju dugu 179 godina, i mrežu od 1.500 pošta, i više od 1.600 vozila u tehnološkoj floti. Sa blizu 4.000 dostavljača i poštara i isto toliko šaltera na usluzi je građanima na svakoj adresi u Srbiji, a pouzdan je partner privredi i nezaobilazan učesnik u važnim državnim projektima. Preko 50% svog prihoda ostvaruje na komercijalnom tržištu, a prva je razvila ekspres dostavu pre 16 godina organizujući Post-ekspres koji danas pruža prosečno dnevno oko 40.000 usluga. Pošti Srbije je potvrđen kvalitet i standard ISO 9001:2015.

Telegraf.rs