Lidl obećava kupcima vaučere od 2.500 dinara: Ljudi pohrlili, pa saznali da je sve jedna velika prevara!

Lažne Fejsbuk stranice na prvi pogled je teško razlikovati od pravih

Jagmu za Lidlovim proizvodima i navalu na nedavno otvorene prodavnice ovog trgovinskog lanca mnogi pokušavaju da zloupotrebe, pa tako može da se naleteti na sve više lažnih Fejsbuk profila ovog lanca, a na pojedinima se nude lažni vaučeri od 2.500 dinara u zamenu za lajk, šer i komentar, a potom i lične podatke. 

Natrpao u kolica 130 kilograma šećera u Lidlu i gura se ka kasi: Ljuta borba ne jenjava, nakupci neće stati dok ne kupe i poslednji kilogram (FOTO)

Tako se na jednoj lažnoj stranici, koju je na prvi pogled teško razlikovati od pravih, nalazi obaveštenje za kupce:

"Lidl povodom otvaranja prodajnih objekata u Srbiji poklanja 150x Vaučera za kupovinu u iznosu od 2.500 dinara!

1-Like & Share objavu

2-Komentar : LIDL

3-Poslati poruku nama: LIDL"

Prevaranti ispod objava stavljaju Lidlov slogan kako bi delovali uverljivije, a osim na lažnim stranicama, njihove "oglase" možete videti i u komentarima na čitanije tekstove.

Prevaranti traže da se u komentaru napiše "Lidl", a da su ljudi spremni da poveruju u ovakve prevare pokazuje to što ispod ove objave ima 730 komentara u kojima piše "Lidl". Jedna žena požalila se da su joj prevaranti nakon poslatog komentara tražili da im pošalje i svoje lične podatke.

Povodom ove pojave oglasio se na svojoj stvarnoj FB stranici i pravi Lidl.

- Ovo je jedina zvanična stranica Lidl Srbije. Nikakvi nagradni konkursi nisu trenutno aktivni! Tokom poslednja dva dana, kreirane su lažne stranice Lidl Srbija na društvenim mrežama. Na lažnoj stranici je postavljen mamac - nagradna igra koja deli vaučere za kupovinu preko 2.500 dinara i slično. U pitanju je prevara - kaže Lidl.

U ovoj kompaniji upozoravaju kupce da ne šalju nikakve lične podatke putem interneta, jer može doći do zloupotrebe.

- Budite uvek oprezni oko davanja vaših podataka putem društvenih mreža ili internet sajtova! Ukoliko ste ipak poslali podatke, obratite se nadležnim službama koje se bave zloupotrebama u domenu informacionih tehnologija - kažu u Lidlu.

(G. Avalić/g.avalic@telegraf.rs)