Prvi smo ušli u Lidl 2 dana pre otvaranja: Pogledajte kako će izgledati prodavnice ovog lanca (FOTO)
Osim prehrambenih proizvoda, kupcima će biti ponuđene i vremenski ograničene akcije neprehrambenih proizvoda
Prvih 16 Lidl prodavnica u Srbiji otvoriće se istovremeno, 11. oktobra u osam sati ujutro, a reporteri Telegrafa prošetali su se između rafova dugo čekanog nemačkog lanca dva dana pre zvaničnog otvaranja.
Lidl će potrošačima u Srbiji ponuditi 1.500 proizvoda, a na policama prvog savremenog diskonta naći će se jedinstveni Lidl brendovi, ali i proizvodi domaćih dobavljača. Kako naš reporter javlja, za sada još nema cena na rafovima.
"Lidl" otvara prve prodavnice u Srbiji 11. oktobra
Osim prehrambenih proizvoda, kupcima će biti ponuđene i vremenski ograničene akcije neprehrambenih proizvoda koje se svake nedelje menjaju, pa će u prodavnicama moći da se pronađu i proizvodi kao što su mali kućni aparati, tekstil, igračke, alati, kućni dekor, oprema za baštovanstvo i još mnogo toga.
- Lidl prodavnice u Srbiji su standardizovane i građene po novom konceptu, ustanovljenom 2016. godine, koji podrazumeva moderniji dizajn, veći prodajni prostor, energetsku efikasnost i više prirodnog svetla - objašnjavaju u ovoj kompaniji.
Ali, ne interesuje naše potrošače da li će svetlo u radnji da bude belo ili žuto i da li će prodavnica u Beogradu da sliči onoj u Boru, Nišu ili Leskovcu. Ono što kupce u Srbiji najviše interesuje je da li će cene ličiti na one u Nemačkoj, pa čak i nešto skupjoj Grčkoj i da li će ovaj diskontni lanac da pomogne njihovom kućnom budžetu.
- Danas ova prodavnica izgleda skoro onako kako će da izgleda za dva dana kada se otvori, biće samo više proizvoda u njoj. Način na koji je organizovana - široki prolazi i probran asortiman pružaju jednostavnu kupovinu - kaže Milica Petrović, rukovodilac korporativnih komunikacija Lidla.
Ona napominje da su formirane atrkativne cene povodom otvaranja, ali da će kupovina u Lidlu i posle otvaranja biti povoljnija. Budućim kupcima obratio se i generalni direktor Tomislav Šapina.
- Nešto što je dugo bilo na papiru napokon postaje stvarnost. Ludl se prostire na 1.440 kvadratnih metara površine, a svaka prodavnica počinje sa Lidl pekarom. Cene se neće nalaziti ispod proizvoda, već iznad. Kvalitet proizvoda isti je kod nas i u Nemačkoj, a ukoliko je kupac nezadovoljan kupljenom odećom može da je vrati u roku od 30 dana - rekao je Šapina.
(G. Avalić/g.avalic@telegraf.rs)