Kraj jedne ere: Menja se logo "folksvagena". Novi simbol VW biće "emotivniji" i dobiće više boja
119
0
Jednom logu izgleda je došao kraj
Veliki broj ljudi u Srbiji vozi "folksvagen" a njegov veoma upečatljiv simbol uskoro menja izgled.
Najprepoznatljivijem logu u auto-industriji izgleda da je došao kraj.
Preporučujemo
Jaka ekonomija je ključ uspešnog regiona: Premijerka Ana Brnabić na otvaranju Jahorina ekonomskog foruma
Sa pola hektara zemlje zarada 350.000 dinara: Uzgajanje 3 vrste semena isplativ i siguran posao
Direktor marketinga u VW najavio je da će novi logo kompanije biti predstavljen već početkom 2019, piše B92.
Prema informacijama koje su se pojavile, simbol koji je obeležio vožnju u Srbiji trebalo bi da bude "emotivniji", sa više boja ali imaće i zadatak da obriše lošu sliku kompanije zbog dizelgejta.
VIDEO: Da li su bolje besne mašine ili dame pored njih - Sajam automobila 2018.
(Telegraf.rs)