LIDL TRAŽI 1.000 RADNIKA, ove osobine su ključne: Najmasovniji talas zapošljavanja očekuje nas uskoro u nekoliko gradova u Srbiji
Zbog velikog interesovanja i očekivanog velikog broja prijava, proces selekcije za poziciju prodavca može duže trajati
Kompanija Lidl, koja će otvoriti više prodavnica u nekoliko gradova u Srbiji, najavila da će u martu objaviti konkurs za zapošljavanje više od 1.000 prodavaca.
- Otvaranjem prodavnica Lidla tržište Srbije će dobiti prvi savremeni diskontni lanac. U toku su temeljne pripreme u svim segmentima poslovanja, a deo toga je i zapošljavanje novih radnika - kazala je rukovoditeljka korporativnih komunikacija Lidla u Srbiji Martina Petrović.
Ona je navela da je trenutno otvoren konkurs za nove radnike u Logističkom centru Lidla u Novoj Pazovi i da se očekuje da će najviše kandidata biti iz tog mesta.
- Najmasovniji talas zapošljavanja očekuje nas u martu, kada ćemo otvoriti konkurs za prodavce u maloprodaji u velikom broju gradova širom zemlje. Na tom konkursu zaposlićemo više od 1.000 ljudi - kazala je Petrovićeva.
Do sada je Lidl u Srbiji zaposlio više od 400 ljudi, uglavnom na korporativnim funkcijama, pa u kompaniji ima i IT stručnjaka, marketinških eksperata, nabavljača, računovođa... Prema rečima Martine Petrović, očekuju se motivisani kandidati koji dele vrednosti kompanije: efikasnost, dinamičnost, srdačnost, sigurnost i pravednost.
- Ove vrednosti karakterišu i naš proces selekcije – jednostavan je, efikasan i transparentan, dajemo povratnu informaciju i nudimo dobru radnu atmosferu u stabilnoj internacionalnoj kompaniji - kazala je Petrovićeva.
Ona napominje da, zbog velikog interesovanja i očekivanog velikog broja prijava, proces selekcije za poziciju prodavca može duže trajati.
Lidl, kako je istakla, imajući u vidu iskustvo na više od 30 tržišta na kojima posluje, nudi konkurentne radne uslove i jedinstven pristup zaposlenima, u pogledu obuke, beneficija i okruženja.
Ona je istakla da je namera Lidla da kupcima u Srbiji ponudi najbolji odnos cene i kvaliteta, po čemu je taj trgovinski lanac prepoznat u svetu.
- Za to su neophodne temeljne pripreme: odabrati prave lokacije, izgraditi prodavnice, pripremiti logistički centar, odabrati asortiman, snabdeti prodavnice robom... Ovo je kompleksan zadatak u kome je potrebno uskladiti veliki broj procesa. Da bismo to što bolje uradili, većina naših zaposlenih prošla je višemesečnu plaćenu obuku u inostranstvu, gde su radili na zadacima koji ih ovde očekuju. Verujemo da imamo spremne i prave ljude i radujemo se proširenju tima, sa kojim ćemo otvoriti Lidl u Srbiji - rekla je Petrovićeva.
(Telegraf.rs/ Beta)