Pet puta uvećani računi za Infostan, EDB proverava pritužbe građana!
- Ne prebacujemo loptu ni na koga, sve pritužbe ćemo proveriti i ne bežimo od toga da uvek postiji mogućnost ljudske greške - rekla je Sandra Alagić, portparol EDB-a
Svi korisnici koji sumnjaju da su im povećani računi za Infostan, mogu da ulože reklamacije tom preduzeću, koje će te pritužbe proslediti davaocima usluga koji vrše očitavanje, što je u slučaju zajedničke struje-Elektrodistribucija Beograd , izjavila je portparol Infostana Milica Paunović.
U EDB-u, međutim, tvrde da su, posle pritužbi na februaraske račune za zajedničku struju, prekontrolisana brojila i da nisu ustanovljene greške, ali su naveli da će proveriti sve pritužbe.
Posle pritužbi građana na uvećane decembarske račune za struju, neki građani se sada žale i na uvećane februarske račune za zajedničku struju i vodu, koja im se naplaćuje preko uplatnica Infostana.
Posle pritužbi stanovnika naselja "Belvil" da im je februarski račun za zajedničku struju povećan čak pet puta u odnosu na januarski i neki građani Vračara su naveli da im je za februar za zajedničku struju obračunato 540 dinara, umesto prosečnih nešto više od 100 dinara.
Među onima koji se žale na uvećane račune za zajedničku struju je i stanovnik Čukarice, kome je za februar stiglo da plati oko 800 dinara, umesto uobičajenih oko 350 dinara.
Osim uvećanih računa za zajedničku struju, pritužbe se odnose i za uvećane stavke za zejdničku potrošnju vode, pa jedan stanovnik Zemuna navodi da mu je za februar stiglo da za vodu plati 1.000 dinara, umesto ranijih 450 dinara.
Korisnici, kao i svakog meseca, i sada u periodu prispeća računa za Infostan, ulažu pritužbe i reklamacije na svoje račune, izjavila je portparol Infostana Milica Paunović, koja je dodala da je za prethodni mesec najviše pritužbi bilo na stavke za zajedničku struju i vodu.
Svi korisnici koji sumnjaju da su im povećani računi za Infostan, mogu da ulože reklamacije tom preduzeću, koje će te pritužbe proslediti davaocima usluga koji vrše očitavanje, što je u slučaju zajedničke struje-Elektrodistribucija Beograd (EDB), istakla je Paunović.
Infostan će sa EDB-om, kada je reč o zajedničkoj struju, odgovoriti na sve reklamacije korisnika i za sve, za koje EDB utvrdi da su opravdane, Infostan će obavestiti korisnike i izvršiti korekciju računa, dodala je Paunović.
Infostan ne očitava brojila nego EDB, istakla je Paunović i pojasnila da Infostan vrši obračun računa, na osnovu naloga o potrošnji, koje im dostavljaju komunalna preduzeća.
Isključivo na osnovu tih naloga se vrši raspodela zajednički potrošene struje, kao i vode i to se radi ili po kvadraturi stana ili po broju članova domaćinstva.
Portparol EDB-a Sandra Alagić rekla je Tanjugu da je bilo pritužbi potrošača na februaraske račune za zajedničku struju i da je EDB obavio kontrolu ispravnosti brojila i da nisu ustanovljene greške.
- Ne prebacujemo loptu ni na koga, sve pritužbe ćemo proveriti i ne bežimo od toga da uvek postiji mogućnost ljudske greške - rekla je Alagić i apelovala na sve korisnike da prethodno sve dobro provere i da imaju u vidu da se računi za zajedničku struju obračunavaju i po broju članova domaćinstva ili po kvadraturi stana i da ne plaća isto vlasnik stana od 150 kvadrata i
onaj od 40 kvadrata, kao ni onaj ko ima jednog i četiri člana domaćinstva.
Ona je ukazala da je bilo slučajeva da su neke prostorije privedene nekoj drugoj nameni, pa je i potrošnja struje zbog toga veća, kao na primer neke garaže na Novom Beogradu, koje su pretvorene u radionice.
Alagić je najavila da će uskoro na temu zajedničkih računa za struju i vodu biti održana konferencija za novinare EDB-a, Infostana i Beogradskog vodovoda i kanalizacije.
(Telegraf.rs / Tanjug)