Hajnekenu nagrada Bir Festa za odgovornost
- Hvala žiriju što je prepoznao naš napor da doprinesemo sigurnosti posetilaca - kaže Biljana Bobić Subin, menadžer za korporativne odnose Hajnekena
Akcija "Društvo, ko vozi kući?", koju je organizovala kompanija Hajneken, u saradnji sa Gradskim saobraćajnim preduzećem Beograd (GSP), dobila je nagradu Bir Festa 2013, za najbolju promociju društveno-odgovorne aktivnosti realizovane tokom festivala.
Cilj akcije je bio da se podigne nivo svesti javnosti o odgovornoj konzumaciji, navodi se u saopštenju kompanije Hajneken.
Hajneken i GSP Beograd obezbedili su četiri vanredne autobuske linije koje su besplatno vozile sve posetioce festivala do ključnih tačaka u Beogradu − Trga republike, Slavije, Glavne železničke stanice, Novog Beograda.
- Hvala posetiocima Bir Festa što su pokazali kako se u pivu može uživati odgovorno. Hvala žiriju što je prepoznao naš napor da doprinesemo sigurnosti posetilaca. Ovo je prva u nizu planiranih akcija koje naša kompanija namerava da pokrene kako bi istinski uživaoci piva bili bezbedni. Sve ljubitelje piva pozivamo da i dalje budu mudri i racionalni, isto koliko i veseli i da uživaju odgovorno - poručila je menadžer za korporativne odnose kompanije Hajneken Biljana Bobić Subin, prilikom preuzimanja nagrade.
(Telegraf.rs)