BUDITE HUMANI NA BIR FESTU: Vaših 99 dinara za pivo ide za pomoć oboleloj deci!
Ukupno 16 timova, čiji su kapiteni poznate ličnosti aktivne na društvenim mrežama, boriće se da natoče što više piva i na taj način osvoje sredstva koja će biti usmerena u humanitarni fond po njihovom izboru
Ukoliko vas pogađaju sve učestalije priče o obolelim mališanima, čiji roditeji nemaju dovoljno sredstava da im omoguće skupa lečenja u inostranstvu, pridružite se novoj akciji na ovogodišnjem Bir Festu − "Hepi kontest".
Vrlo je jednostavno: dođite na Ušće, popijte kvalitetno pivo za 99 dinara i družite se sa nekoliko poznatih ličnosti.
Ideja je sledeća: ukupno 16 timova, čiji su kapiteni poznate ličnosti aktivne na društvenim mrežama, boriće se da natoče što više piva i na taj način osvoje sredstva koja će biti usmerena u humanu svrhu ili humanitarni fond po njihovom izboru. Svakog dana takmičiće se po četiri tima, a pobednički timovi prva četiri dana, sastaće se u nedelju u finalu.
Tim koji u nedelju natoči najviše piva odneće i sav novac koji su ostali timovi tokom festivala prikupili i koji će se sliti u njihovu kasu. Članovi pobedničkog tima, kao i sredstva prikupljena za društveno-odogovorni cilj koji su oni odabrali biće predstavljeni posetiocima poslednjeg dana Bir Festa na glavnoj bini festivala.
Kapiteni timova će pred Belgrade Beer Fest obavestiti javnost, medije i svoje fanove na društvenim mrežama o cilju za koji se bore.
Neke od javnih ličnosti koje će prodavati pivo u okviru ove akcije su: Inspektor Blaža, Rambo Amadeus, Đule Van Gogh, Aleksandar Jovanović, Branislav Trifunović, Sergej Trifunović, Tijana Dapčević, Ivan Zeljković, Ivana Peters, Ana Štajdohar, Nikola Demonja, Irina Radović, Slavko Beleslin, Željko Vasić, kao i popularni tviteraši @NichimIzazvan, @Istok, @celava_ti_mama, @ignjat_se_zovem.
Opširnije o akciji koju je pokrenuo bloger pod imenom "Ničim izazvan" možete pročitati OVDE.
(Telegraf.rs)